156296
Książka
W koszyku
Animizacja - istota zjawiska Wskazówki animizacyjne i ich kategoryzacja . Procedura badawcza Rezultaty analizy zawartości reklam Znaczenie marki na rynku ekologicznych produktów żywnościowych. Marka miasta - między teorią a praktyką Metodyka badań i charakterystyka zbiorowości Rozumienie marki i jej znaczenia dla miasta Pozycja marki w innych strategiach miejskich Branding miasta jako proces partycypacyjny Bariery i ograniczenia budowania marki Partycypacyjne praktyki z zakresu sztuki jako element zarządzania widownią w kontekście rozwoju miasta kreatywnego Partycypacja w kulturze a partycypacyjne praktyki kulturalne Partycypacja w kulturze a kreatywne tworzenie miejsc Partycypacyjne praktyki kulturalne w przestrzeni miejskiej - wybrane przykłady Rozwój widowni a partycypacyjne praktyki kulturalne Media społecznościowe jako element procesu budowania marki miasta Media społecznościowe jako interaktywne narzędzie komunikacji Marka miasta w mediach społecznościowych Aktywna społeczność w ramach profilu miejskiego w mediach społecznościowych Kryzys w mediach społecznościowych jako Zagrożenie dla marki miasta Profil w mediach społecznościowych jako element budowania marki miasta Wpływ koncepcji i pozycji marki produktu na proces budowania marki pracodawcy Różne oblicza marki Marka pracodawcy W percepcji marki produktu Rekrutacja pracowników przez markę produktu Strategie dużych sieci dla menedżerów oraz handlowych - nowe wyzwania badaczy marketingu Proces rozwoju nowoczesnego handlu w Polsce na przełomie lat 80. i 90. ubiegłego wieku Dominacja światowego handlu detalicznego przez firmy globalne Rozwój sieci handlowych online _ nowa generacja aktorów handlowych Rola handIu internetowego w strategiach wielkopowierzchniowych sieci handlowych obecnych na polskim rynku Nowy konsument sklepów online Najnowsze trendy w badaniach handIu detalicznego na świecie Wyzwania dla przyszłych badań marketingowych
Sygnatura czytelni BMW: VI D 59 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6160 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenia także w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności