156942
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Zastosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w hotelarstwie Wprowadzenie do zagadnienia technologii Specyfika usług hotelarskich w kontekście technologii informacyjnych Nowe technologie z potencjałem rozwoju w hotelarstwie Wykorzystanie stron WWW Systemy zarządzania obiektami hotelarskimi Systemy zarządzania kanałami sprzedaży online Rozwiązania samoobsługowe Biometria Urządzenia aktywowane głosowo Rozszerzona i wirtualna rzeczywistość w hotelarstwie Technologia Beacona Technologie mobilne Internetowe systemy dystrybucji Globalne systemy dystrybucji w turystyce Internetowe biura podróży (OTA) Media społecznościowe jako szczególny rodzaj technologii Definicje mediów społecznościowych Klasyfikacje mediów społecznościowych Media społecznościowe a hotelarstwo Rynek portali społecznościowych w Polsce Kształtowanie wizerunku i relacji z klientami jako obszary strategicznych działań obiektów hotelarskich Znaczenie wizerunku i reputacji dla obiektu hotelarskiego Relacje z klientami i partnerami biznesowymi jako podstawowy zasób przedsiębiorstw Podejmowanie dialogu z klientami Współtworzenie produktu przez klienta Narzędzia marketingu elektronicznego w kształtowaniu wizerunku i relacji z klientami Istota badań netnograficznych Charakterystyka zastosowanych narzędzi Inwentaryzacja i charakterystyka obiektów hotelarskich w Małopolsce Dobór próby Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w działalności obiektów hotelarskich Charakterystyka badanej zbiorowości Ocena stron internetowych obiektów hotelarskich w Małopolsce Zróżnicowanie jakości stron internetowych w zależności od rodzaju obiektu Strony WWW hoteli a strony WWW pensjonatów Strony WWW hoteli a strony WWW hosteli Strony WWW hoteli 5* i 4* a strony hoteli 2* i 1* Ocena profili obiektów hotelarskich w mediach społecznościowych (na przykładzie serwisu Facebook) Analiza ocen klientów obiektów hotelarskich na portalu rezerwacyjnym Booking.com Kształtowanie wizerunku obiektu na podstawie opinii na portalu Booking.com
Sygnatura czytelni BWF: XII L 84
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149375 N, 149396 N (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8528 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności