158660
Book
In basket
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Zastosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w hotelarstwie Wprowadzenie do zagadnienia technologii Specyfika usług hotelarskich w kontekście technologii informacyjnych Nowe technologie z potencjałem rozwoju w hotelarstwie Wykorzystanie stron WWW Systemy zarządzania obiektami hotelarskimi Systemy zarządzania kanałami sprzedaży online Rozwiązania samoobsługowe Biometria Urządzenia aktywowane głosowo Rozszerzona i wirtualna rzeczywistość w hotelarstwie Technologia Beacona Technologie mobilne Internetowe systemy dystrybucji Globalne systemy dystrybucji w turystyce Internetowe biura podróży (OTA) Media społecznościowe jako szczególny rodzaj technologii Definicje mediów społecznościowych Klasyfikacje mediów społecznościowych Media społecznościowe a hotelarstwo Rynek portali społecznościowych w Polsce Kształtowanie wizerunku i relacji z klientami jako obszary strategicznych działań obiektów hotelarskich Znaczenie wizerunku i reputacji dla obiektu hotelarskiego Relacje z klientami i partnerami biznesowymi jako podstawowy zasób przedsiębiorstw Podejmowanie dialogu z klientami Współtworzenie produktu przez klienta Narzędzia marketingu elektronicznego w kształtowaniu wizerunku i relacji z klientami Istota badań netnograficznych Charakterystyka zastosowanych narzędzi Inwentaryzacja i charakterystyka obiektów hotelarskich w Małopolsce Dobór próby Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w działalności obiektów hotelarskich Charakterystyka badanej zbiorowości Ocena stron internetowych obiektów hotelarskich w Małopolsce Zróżnicowanie jakości stron internetowych w zależności od rodzaju obiektu Strony WWW hoteli a strony WWW pensjonatów Strony WWW hoteli a strony WWW hosteli Strony WWW hoteli 5* i 4* a strony hoteli 2* i 1* Ocena profili obiektów hotelarskich w mediach społecznościowych (na przykładzie serwisu Facebook) Analiza ocen klientów obiektów hotelarskich na portalu rezerwacyjnym Booking.com Kształtowanie wizerunku obiektu na podstawie opinii na portalu Booking.com
Sygnatura czytelni BWF: XII L 84
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 149375 N, 149396 N (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 8528 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności