158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska, ISSN 1897-2691 ; M130)
(Nauki o Zarządzaniu i Jakości)
ORGANIZACJE I ZARZĄDZANIE. WYBRANE POJĘCIA, PROCESY, STRUKTURY, INSTRUMENTY I METODY 1.1.Globalne uwarunkowania procesów gospodarczych i trendy w sferze organizacji i zarządzania 1.2.Organizacje. Pojęcie i istota organizacji 1.3.Pojęcie i rodzaje zarządzania 1.4.1.Zarządzanie - przegląd definicji 1.4.2.Rodzaje zarządzania 1.4.3.Strategie w zarządzaniu 1.4.4.Organizacje sieciowe, relacje międzyorganizacyjne, zarządzanie międzyorganizacyjne ZARZĄDZANIE WIELOKULTUROWOŚCIĄ W ORGANIZACJACH TRANSNARODOWYCH 2.1.Różnice kulturowe i dylematy wielokulturowości 2.2.Problemy w organizacji wynikające z różnic kulturowych 2.3.Zarządzanie międzykulturowe w korporacjach transnarodowych 2.4.Kompetencje menedżerów w organizacji wielokulturowej MARKETING W ZARZĄDZANIU RELACJAMI MIĘDZYORGANIZACYJNYMI 3.1.Relacje międzyorganizacyjne: istota, rodzaje 3.2.Marketing w zarządzaniu relacjami międzyorganizacyjnymi 3.3.Koncepcja marketingu relacji 3.4.Zarządzanie marketingiem w relacjach międzyorganizacyjnych ZACHOWANIA STRATEGICZNE PRZEDSIĘBIORSTW FUNKCJONUJĄCYCH W ZŁOŻONYCH STRUKTURACH MIĘDZYORGANIZACYJNYCH NA RYNKU HOTELARSKIM 4.1.Istotne elementy struktury międzyorganizacyjnej w hotelarstwie 4.2.Typologia zachowań przedsiębiorstw hotelowych w sieci międzyorganizacyjnej 4.3.Metodyka badań empirycznych 4.4.Charakterystyka próby badawczej 4.5.Zachowania hoteli funkcjonujących w złożonych strukturach międzyorganizacyjnych - wyniki badań
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149434 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 171-187.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności