158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ PIERWSZA PIĘĆ KROKÓW DO SUKCESU W HANDLU ELEKTRONICZNYM Jak opracować skuteczną strategię handlu elektronicznego KROK 1: Spraw by prowadzenie interesów z Twoją firma było dla klientów łatwe KROK 2: Skup się na klientach końcowych Twoich produktów i usług KROK 3: Przekształć prokonsumenckie procesy zachodzące w firmie z punktu widzenia klientów końcowych KROK 4: "Zaloguj" swoja firmę do zysku: opracuj wszechstronną, rozwojową strukturę handlu elektronicznego KROK 5: Umacjnaij lojalnośc klientów. To klucz do opłacalności w handlu elektronicznym CZĘŚĆ DRUGA OSIEM PODSTAWOWYCH CZYNNIKÓW SUKCESU ORAZ PRZYKŁADY W jaki sposób przyswoić sobie Podstawowe Czynniki Sukcesu oraz analizy przypadków AP 1: Skieruj swoją ofertę do właściwych klientów American Airlines National Semiconductor Opanowane lekcj AP 2: Weź odpowiedzialność za wszystkie doświadczenia klienta związane z Twoją firmą Hertz Amazon.com Opanowane lekcje AP 3: Usprawnij, mające wpływ na klienta, procesy zachodzące w firmie Babson College National Science Foundation Opanowane lekcje AP 4: Zapewnij pełny obraz relacji z klientem Bell Atlantic Wells Fargo Opanowane lekcje AP 5: Pozwól klientom na samoobsługę Dell Computer iPrint Opanowane lekcj AP 6: Pomagaj klientom w ich pracy Boeing PhotoDisc Opanowane lekcj AP 7: Zapewnij spersonalizowane usługi Dow Jones General Motors Opanowane lekcje AP 8: Stwórz społeczność Cisco Systems Tripod Opanowane lekcje Synteza najlepszych praktyk; kolejne kroki
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149480 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Customers.com : how to create a profitable business strategy for the Internet and beyond, 1998
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności