158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia / [Uniwersytet Łódzki])
Rozdział 1. Employer branding w kontekście zmian na rynku pracy 1.1.Bieżąca sytuacja na rynku pracy 1.2.Zmiany społeczno-demograficzne 1.3.Zmiany organizacyjno-technologiczne 1.4.Geneza employer brandingu 1.5.Istota i proces employer brandingu – analiza wielowymiarowa 1.6.Marka pracodawcy z perspektywy organizacji – modele zarządzania employer brandingu Rozdział 2. Marka produktu i marka korporacyjna – analiza współzależności 2.1.Różnorodność pojęcia oraz charakterystyka marki 2.2.Rozróżnienie i relacje pomiędzy marką produktu a marką korporacyjną 2.3.Wizerunek, tożsamość, reputacja a osobowość marki jako elementy ją definiujące Rozdział 3. Relacje pomiędzy marką korporacyjną a marką pracodawcy na podstawie badań własnych 3.1.Konstrukt intelektualny i metodyka badania 3.2.Spójność pomiędzy komunikowanymi wartościami marki korporacyjnej i marki pracodawcy badanych organizacji 3.3.Spójność pomiędzy percypowanymi wartościami marki korporacyjnej i marki pracodawcy badanych organizacji 3.4.Spójność pomiędzy komunikowanymi i percypowanymi wartościami marki korporacyjnej badanych organizacji 3.5.Spójność pomiędzy komunikowanymi i percypowanymi wartościami marki pracodawcy badanych organizacji 3.6.Weryfikacja hipotez badawczych 3.7.Model spójności marki korporacyjnej i marki pracodawcy
Sygnatura czytelni BMW: VI C 94 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149777 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149801 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 145-154.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności