158660
No cover
Book
In basket
(Ekonomia / [Uniwersytet Łódzki])
Rozdział 1. Employer branding w kontekście zmian na rynku pracy 1.1.Bieżąca sytuacja na rynku pracy 1.2.Zmiany społeczno-demograficzne 1.3.Zmiany organizacyjno-technologiczne 1.4.Geneza employer brandingu 1.5.Istota i proces employer brandingu – analiza wielowymiarowa 1.6.Marka pracodawcy z perspektywy organizacji – modele zarządzania employer brandingu Rozdział 2. Marka produktu i marka korporacyjna – analiza współzależności 2.1.Różnorodność pojęcia oraz charakterystyka marki 2.2.Rozróżnienie i relacje pomiędzy marką produktu a marką korporacyjną 2.3.Wizerunek, tożsamość, reputacja a osobowość marki jako elementy ją definiujące Rozdział 3. Relacje pomiędzy marką korporacyjną a marką pracodawcy na podstawie badań własnych 3.1.Konstrukt intelektualny i metodyka badania 3.2.Spójność pomiędzy komunikowanymi wartościami marki korporacyjnej i marki pracodawcy badanych organizacji 3.3.Spójność pomiędzy percypowanymi wartościami marki korporacyjnej i marki pracodawcy badanych organizacji 3.4.Spójność pomiędzy komunikowanymi i percypowanymi wartościami marki korporacyjnej badanych organizacji 3.5.Spójność pomiędzy komunikowanymi i percypowanymi wartościami marki pracodawcy badanych organizacji 3.6.Weryfikacja hipotez badawczych 3.7.Model spójności marki korporacyjnej i marki pracodawcy
Sygnatura czytelni BMW: VI C 94 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 149777 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 149801 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 145-154.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności