158660
Book
In basket
Znaczenie inbound marketingu w komunikacji Dlaczego content is king? Definicja, dzięki której zrozumiesz, co liczy się w content marketingu Content marketing a treści sprzedażowe Czego można nauczyć się z historii content marketingu? Po pierwsze: jakość Po drugie: język korzyści Po trzecie: kanał komunikacji Po czwarte: spójność Po piąte: strategia Cel w content marketingu Jak określać cele w content marketingu? Jakie cele możesz osiągnąć dzięki content marketingowi? Jak dopasować cele contentmarketingowe do firmy? Po czym poznać, że cel został osiągnięty? Persona, bez której nie osiągniesz sukcesu Dlaczego potrzebujesz persony? Skąd czerpać wiedzę o odbiorcach? Jak zbudować personę, a raczej persony? Nie daj się wpuścić w kanał POEM(at) w kanałach Jak dostosowywać treści do konkretnych kanałów komunikacji? Jak zaangażować odbiorców, by zapełnili kanał earned? O skutecznej współpracy z zewnętrznymi kanałami Harmonogram, czyli kto, co, jak i kiedy Co powinien zawierać harmonogram? Jak pracować z harmonogramem? Instrukcje dla autorów zgodne z harmonogramem Treść - to co najważniejsze Charakter komunikacji marki - kilka słów o storytellingu Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają? Sztuka tworzenia tytułów i nie tylko Jak mądrze używać słów kluczowych? Content marketing B2B B2B a B2C - różnice wpływające na strategię contentmarketingową Które kanały w B2B najlepiej wybrać i dlaczego? O czym pamiętać, komunikując w świecie B2B? Content marketing i budowa marki osobistej Etapy budowy marki osobistej Twój content marketing
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 56 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 149792 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6230 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności