(Dla Bystrzaków)
MARKETING W ŚWIECIE KSZTAŁTOWANYM PRZEZ KLIENTA Zrozumienie roli klienta w dzisiejszym świecie i tego, co jest w niej najbardziej istotne Poznanie stanu umysłu klienta Odnoszenie się do różnic pokoleniowych Tworzenie kapitału zaufania wśród obecnych klientów Definiowanie wspólnego celu Budowanie relacji z klientami Poprawianie doświadczeń klientów dla zrównoważonego rozwoju Kierowanie procesem decyzyjnym przez planowanie doświadczenia klienta Tworzenie silnych doświadczeń poza procesem sprzedaży Przesuwanie granic przy użyciu marketingu partyzanckiego The Fun Theory Marketing partyzancki a budowanie społeczności Psychologia wyboru i jak ją wykorzystać do zwiększenia wartości życiowej klienta (ang. Lifetime Value - LTV) Podświadomość: rzeczywisty decydent w zakresie wyborów dokonywanych przez klienta Wywieranie wpływu na schematy i podświadomość Świadomy i nieświadomy umysł często się ze sobą nie zgadzają Psychologiczne czynniki kształtujące sprzedaż Neuroprzekaźniki i ich wpływ na wybory Przejście od USP do ESP Nagroda kontra strata Instynkt przetrwania Zrozumienie podstaw psychologii Działania z użyciem czynników wpływu społecznego Autorytet Społeczny dowód słuszności Odwzajemnianie Ograniczona dostępność Nawiązanie do szczęścia i powołania Budowanie fundamentów wzrostu Pomiar tempa wzrostu twojego rynku Reakcja na wyhamowujący lub kurczący się rynek Poszukiwanie najlepszej strategii wzrostu Wchodzenie na rynek Rozwijaj to, co zagwarantuje wyższą rentowność Rozwój strategii segmentacji rynku Segmenty rynku Marketing niszowy Strategia zwiększania udziału w rynku Zdefiniuj swoje mierniki Znajdź benchmark Budowanie strategii pozycjonowania Wizualizacja swojej pozycji: ćwiczenie z obserwacji i kreatywności Dopasowanie strategii pozycjonowania do działań mających wpłynąć na wzrost Pozyskiwanie leadów i zwiększanie udziału w rynku przez growth hacking Linkowanie Poławiaj e-maile Wypróbuj Tripwire Marketing Wynajmij growth hackera Sprzedawanie innowacyjnych produktów BUDOWANIE STRATEGII DLA LTV I ROI Badanie klientów, konkurentów i branży Śledzenie aktywności w sieciach społecznościowych jako sposób na lepsze zrozumienie klientów Podążanie za liderami opinii, aby być na bieżąco z rzeczywistością Odkrywaj, co naprawdę napędza twoich klientów Zadawanie pytań, które prowadzą do słusznych rozwiązań Sprawdzanie wskaźników Net Promoter Score i o tym, jak zmierzyć swój własny NPS Zadawanie naprawdę dobrych pytań podczas badań ankietowych Tworzenie ankiet pod kątem ESP Mądre wydawanie pieniędzy na badania marketingowe Poszukiwanie tanich, lub nawet darmowych, sposobów na dowiedzenie się, co liczy się najbardziej Obserwuj swoich klientów Badaj konkurencję Uwalnianie mocy jednopytaniowej sondy Stwórz raport trendów Analizuj rekordy w swojej bazie klientów Przetestuj swoje materiały marketingowe Rozmawiaj z tymi, którzy odeszli Stwórz analitykę przeznaczoną dla swojej strony Kurs na fali wznoszącej dzięki demografii Tworzenie zwycięskiego planu marketingowego Komponenty planu marketingowego, jakich potrzebujesz Teraz nieco bardziej złożone koncepcje A teraz kilka nawet jeszcze ważniejszych zagadnień Przeprowadzenie analizy SWOT Koncentrowanie uwagi na funkcjonalnych alternatywach Dlaczego współpraca tak bardzo się liczy Łączenie sił pod szyldem CSR Zamiana relacji we wspólnotę Rozszerzanie swojego celu Śledzenie trendów i reagowanie na nie Budowanie doświadczeń klientów Tworzenie działającego planu marketingowego Krok 1. W tym miejscu umieść analizę/opis sytuacji Krok 2. Wskaż swój punkt startowy Krok 3. Określ swoje cele Krok 4. Napisz, czego do tej pory się nauczyłeś Krok 5. Przedstaw swoją strategię Krok 6. Rozpisz swoje działania w punktach Krok 7. Przygotuj plan nauki Bądź realistą - co robić, a czego nie robić w planowaniu Nie ignoruj szczegółów Nie zatrzymuj się na przeszłości Nie próbuj łamać norm Nie angażuj pieniędzy bez uzasadnienia Stawiaj rozsądne granice Podziel swój plan na mniejsze plany Gotowość na wpływ czynników gospodarczych Budżetowanie działań Zarządzanie swoim programem marketingowym Planowanie wydatków i przychodów Prognoza od dołu do góry Metoda wskaźnikowa Metoda scenariuszowa Prognozowanie na podstawie szeregów czasowych Marketing treści Korzystanie z treści generowanych przez użytkowników Przechodzimy do treści marketingowych Jak pisać treści w ramach marketingu treści, aby osiągać lepsze rezultaty? Wypróbuj odwróconą piramidę Zarzucaj przynęty (clickbait) Dodaj swoim reklamom więcej siły przyciągania i mocy utrzymywania uwagi Bądź konsekwentny Bądź tak przekonujący, jak to tylko możliwe Bądź profesjonalny BUDOWANIE STRATEGII OMNICHANNEL Kreacje angażujące umysł Tworzenie przyciągającej kreacji Przeprowadzanie audytu kreatywnego Zmiana (prawie) wszystkiego Praktyczne zastosowanie kreatywności Budowanie swojej strategii kreatywnej Pokoloruj swoją kreację psychologią Słowa, teksty i clickbait Pisanie briefu kreatywnego Obietnica i oferta Deklaracja wspierająca Nawiązanie do osobowości i użycie języka Bodźce emocjonalne Profil aspiracji klienta Paleta kolorów Wzór złotego trójkąta Ograniczenia Uruchomienie kampanii Kreatywność a branding Prosty sposób na generowanie nowych pomysłów Kreatywność w grupie Zarządzanie procesem kreatywnym Pobudzanie kreatywnego myślenia Cyfrowe narzędzia i sprawdzone taktyki Przegląd kanałów cyfrowych, których nie możesz ignorować Używanie Facebooka do rozrywki, która buduje sprzedaż Przygotowanie skutecznego planu dla Facebooka Twórz treści, które znajdują odzew, wywołują rozmowę i generują leady Reklama na Facebooku Budowanie pozycji na Twitterze Zaznaczenie swojej obecności na Instagramie Poszerzanie swojej sieci przez LinkedIn Grupy Promowanie swojej marki za pomocą Pinteresta Narzędzia internetowe, które wspomagają markę Podcasty Webinary Wideo Internetowe serwisy z opiniami Gry i zabawa też są skuteczne Reklama internetowa Marketing w wyszukiwarkach Reklamy tekstowe, banerowe i inne w Google Ads Szybsze i skuteczniejsze działania dzięki zautomatyzowanej personalizacji Stosowanie druku w cyfrowym świecie Tworzenie drukowanych materiałów marketingowych Przegląd elementów skutecznych materiałów drukowanych Projektowanie materiałów drukowanych, które przyciągają uwagę i sprzedają Praca z profesjonalnym projektantem Korzystanie z gotowych graficznych zasobów internetowych Samodzielne projektowanie grafik Dlaczego czcionki mają znaczenie Używanie elementów przejścia, aby utrzymać uwagę i zapewnić zrozumiały przekaz Tworzenie skutecznych i wydajnych materiałów drukowanych Projektowanie skutecznych ulotek Projektowanie broszur i druków bezkopertowych do określonych celów marketingowych Przygotowanie skutecznego projektu drukowanej broszury Publikowanie reklam drukowanych generujących leady Dane, personalizacja i sprzedaż w działaniach bezpośrednich Wyjaśnienie wskaźników dotyczących marketingu bezpośredniego Wchodzenie w głąb danych Używanie systemu CRM Łączenie DMP i DSP, aby zwiększyć ROI Szybkie zyski dzięki bezpośrednim kampaniom Wskazówki prowadzenia kampanii pocztowej Zewnętrzne bazy danych E-mailem bezpośrednio do celu E-mail warunkowy (triggered email) Testowanie przesyłek bezpośrednich Maksymalizacja odpowiedzi w internetowych działaniach bezpośrednich Integrowanie call centers i chat centers Ustalanie czasu dostępności telefonicznej Zbieranie przydatnych informacji o każdym rozmówcy Telemarketing - dzwonić czy nie dzwonić? Budowanie strony internetowej, która angażuje i sprzedaje Tworzenie wizerunku w sieci i zarządzanie nim Zrozumieć, czego oczekują klienci Standaryzacja twojej identyfikacji na potrzeby Internetu Tworzenie angażującej strony internetowej Obserwowanie swoich kluczowych wskaźników efektywności (KPI - Key Performance Indicators)
Królowanie treści na twojej stronie Łączenie kluczowych elementów projektu Zasada złotego trójkąta Budowanie osobowości w sieci Od koncepcji do działającej strony internetowej Kształtowanie ruchu na stronie przy użyciu SEM i SEO Tworzenie stron docelowych, blogów i innych narzędzi Używaj stron docelowych efektywnie Używaj blogów, by marki wzmacniać, a nie zatapiać Monetyzacja ruchu na stronie internetowej Płatność za wyświetlenia za kliknięcie Wykorzystanie sieci kontaktów i eventów Wykorzystanie potencjału społeczności Staw czoła swoim klientom: eventy, które zachęcają do zaangażowania, lojalności i polecania Połącz wszystkie elementy ze sobą, aby zbudować zainteresowanie i zmaksymalizować ROI Organizowanie własnego publicznego eventu Zarządzanie eventami z przesłaniem Finansowanie i monetyzacja eventu Uzyskanie pomocy w zarządzaniu eventem Sponsoring wydarzeń specjalnych Organizowanie i wspieranie wydarzeń i kampanii związanych z określonym problemem społecznym Sponsorowanie eventu poświęconego ważnej sprawie społecznej Szukanie właściwego miejsca Maksymalizowanie wskaźnika ROI dla imprez wystawienniczych Budowanie dobrego stoiska Wybieranie targów, w których można wziąć udział Wybór miejsca na powierzchni targowej Przygotowanie targów na miarę możliwości i potrzeb Przyciąganie gości do stoiska Przygotuj gadżety reklamowe, czyli "gifty", które działają BUDOWANIE MARKI, KTÓRA SPRZEDAJE BEZ KOŃCA Tworzenie wyróżniającej się marki Budowanie trwałej wartości marki Marki określane przez swoje usługi Marki budowane przez doświadczenia Marki określane przez wyróżniające się produkty i innowacje Opowieść twojej marki Projektowanie linii produktów Przyglądanie się głębokości i szerokości Efektywne zarządzanie liniami produktów Ochrona linii produktowej i marki Wzmacnianie istniejącego produktu Wprowadzanie nowych, odnoszących sukcesy produktów Partnerstwo z ekspertami w budowaniu nowych produktów Pozyskiwanie informacji od klientów Stosowanie strategii znaczącej różnicy Odświeżanie i rozwijanie istniejących produktów Przechodzenie przez test różnicowania Przechodzenie przez test orędownika Branding w wielu kanałach Ustalanie odpowiedniej strategii cenowej Szanse i przeszkody stojące przed strategią cenową Podnoszenie cen, by sprzedawać więcej Unikanie niebezpieczeństwa związanego ze zbyt wysokim rabatowaniem Badanie wpływu przyjętych cen na zakupy klientów Zwiększanie zysków bez podnoszenia cen Tworzenie lub zmiana cennika Krok 1. Ustal wszystkie czynniki Krok 2. Sprawdź, jakie ponosisz koszty Krok 3. Ustalanie preferencji klientów co do cen Krok 4. Przeanalizuj dodatkowe czynniki wpływające na cenę Krok 5. Ustal swoje strategiczne cele Krok 6. Opanuj psychologię cen Projektowanie ofert specjalnych Tworzenie kuponów i innych akcji rabatowych Ustalanie kwoty oferty Prognozowanie wskaźnika redemption rate Przewidywanie kosztów związanych z ofertami specjalnymi Zadbanie o to, aby oferty specjalne były specjalne Na bieżąco z prawem Dystrybucja i merchandising w rzeczywistości rozszerzonej Wybór strategii dystrybucji Strategie prezentacji na regałach sklepowych gwarantujące pozostanie produktu na półce Zalety i wady kanałów e-commerce Namierzanie idealnych dystrybutorów Zrozumienie struktury kanału Przegląd strategii i taktyk detalicznych Zwiększanie ruchu Tworzenie atmosfery Rozwój strategii merchandisingowych Sukces w sprzedaży i usługach Ciągła sprzedaż Obliczanie wartości życiowej klienta Zrozumienie wagi lojalności klienta Sprzedaż gwarantująca zrównoważony rozwój Subskrypcja i sprzedaż mająca na celu zatrzymanie klienta Kanały sprzedażowe Wpływanie na pozytywną decyzję dzięki sprzedaży opartej na ESP Generowanie leadów sprzedażowych Zakup bazy danych w celu generowania leadów w sektorze B2B Sprzedaż konsultacyjna Tworzenie prezentacji sprzedażowych z uwzględnieniem mocy ESP Zorganizuj swoje siły sprzedaży Ustalanie, ilu sprzedawców potrzebujesz Zatrudnianie własnych pracowników lub korzystanie z reprezentantów Wynagradzanie swoich sił sprzedaży Utrzymanie klientów dzięki wyjątkowej obsłudze Ignorowanie narzekania klientów Udawana popularność Bałagan w danych Konkurowanie ceną Ignorowanie emocjonalnych czynników wyboru Zapominanie o korekcie Oferowanie czegoś, czego nie jesteś w stanie dostarczyć Traktowanie klientów bezosobowo Obwinianie klienta Dziesięć sposobów mierzenia rezultatów (poza ROI) Określ dokładne cele Powiąż wskaźniki z właściwymi zdarzeniami Ustal priorytety uczenia się Ustal docelowe ROI Dowiedz się, jaka jest wartość życiowa klienta Ustal, jaki jest twój dopuszczalny koszt przejęcia klienta Wybierz benchmarki Odwróć lejek do góry nogami Przygotuj benchmarki w lejku według rzeczywistych danych
Sygnatura czytelni BMW:
VI D 63 @