158660
Książka
W koszyku
1. Decyzje i informacje w działalności przedsiębiorstwa handlowego Rola i znaczenie informacji w procesie decyzyjnym Rodzaje sytuacji decyzyjnych w przedsiębiorstwie handlowym Informacja marketingowa jako systemowy zasób intelektualny 2. Systemy informacyjne zarządzania w przedsiębiorstwie handlowym System informacyjny – istota i zakres pojęciowy Potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa handlowego Determinanty funkcjonowania systemu informacyjnego Prawne problemy stosowania technologii informacyjnej Bezpieczeństwo informacji i ochrona danych 3. Wspomaganie informacyjne działalności marketingowej Źródła i formy informacji marketingowych Koncepcje i funkcje marketingowych systemów informacyjnych Elementy systemu informacji marketingowych Wspomaganie decyzji marketingowych w firmach handlowych 4. Informacje w strategicznych i operacyjnych obszarach działalności handlowej Informacje o zakupach i zapasach towarów Metody analizy sprzedaży, cen i zyskowności asortymentu towarów Informacje i decyzje o lokalizacji firmy handlowej Zbiory informacji o komunikacji marketingowej oraz o postawach i zachowaniach klientów Potrzeby informacyjne dotyczące makrootoczenia Potrzeby informacyjne dotyczące konkurentów 5. Systemy informacyjne zarządzania asortymentem i relacjami z klientami Strumienie informacyjne w zarządzaniu nowym asortymentem System informacyjny zarządzania relacjami z klientami Kokpit menedżerski jako narzędzie monitoringu procesów biznesowych 6. Technologie informacyjne w przedsiębiorstwie handlowym Narzędzia technologii informacyjnej Operacyjne obszary zastosowań technologii informacyjnej Wdrażanie i eksploatacja technologii informacyjnej 7. Kierunki rozwoju systemów informacyjnych w handlu Ewolucja systemów automatycznej identyfikacji w handlu Marketing automatyczny i edukacja potencjalnego klienta Wirtualizacja przedsiębiorstw handlowych
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150242 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 295-302.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności