156728
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Metody opracowania strategii technologicznej w przedsiębiorstwie 1.1.Istota i uwarunkowania strategii technologicznej w przedsiębiorstwie 1.2.Metody monitorowania otoczenia i rozpoznawania sygnałów do zmian 1.3.Techniki i narzędzia analizy strategicznej 1.4.Projektowanie strategii technologicznej przedsiębiorstwa i wybory strategiczne 1.5.Wdrażanie i doskonalenie strategii technologicznej przedsiębiorstwa 2.Metody i techniki w rozwoju strategii innowacji 2.1.Kanwa strategii a narzędzia i schematy analityczne Strategii Błękitnego Oceanu 2.1.1.Znaczenie świadomości konieczności poszukiwania sygnałów zmian 2.1.2.Ewolucja w przemyśle według Strategii Błękitnego Oceanu 2.1.3.Kanwa strategii 2.1.4.Innowacja wartości 2.1.5.Schemat czterech działań 2.1.6.Trzy cechy dobrej strategii 2.2.Formowanie innowacji według Strategii Błękitnego Oceanu 2.2.1.Sześć podstawowych zasad skutecznego formowania strategii 2.2.2.Rekonstrukcja granic rynku według schematu sześciu dróg 2.2.3.Koncentracja na szerokiej wizji 2.2.4.Zasada sięgania poza istniejący popyt - trzy warstwy klientów 2.2.5.Wybór właściwej sekwencji strategicznej 2.3.Wdrażanie - realizacja Strategii Błękitnego Oceanu 2.3.1.Główne przeszkody organizacyjne 2.3.2.Planowanie wdrażania w strategii 2.4.Projektowanie innowacji w kooperencji 2.4.1.Od kooperacji do kooperencji 2.4.2.Narzędzia analityczne projektowania produktu opartego na ko¬operencji 2.5.Projektowanie innowacji oparte na tworzeniu modeli biznesowych 2.5.1.Kanwa modelu biznesowego 2.5.2.Kanwa propozycji wartości 2.5.3.Projektowanie propozycji wartości i jej testowanie 3.Zasady i techniki wyboru źródła innowacji 3.1.Pochodzenie i zasady wyboru źródła innowacji 3.2.Charakterystyka opcji źródeł nowych technologii 4.Koncepcje innowacji otwartej 4.1.Istota otwartych innowacji 4.2.Determinanty otwartych innowacji 4.3.Metody projektowania innowacji oparte na koncepcji Open Access 4.4.Ocena dojrzałości zarządzania otwartymi innowacjami w przedsię¬biorstwie 5.Popytowe podejście do innowacji 5.1.Koncepcje User-Driven Innovation 5.2.Rola klientów - prosumentów w procesie tworzenia otwartych inno¬wacji i współtworzeniu wartości 5.3.Crowdsourcing, personalizacja i masowa kastomizacja 5.4.Społeczności internetowe w projektowaniu otwartych innowacji 5.5.Rola platform internetowych w projektowaniu innowacji 6.Narzędzia wyboru strategicznego 6.1.Dopasowanie strategii technologicznej do priorytetów firmy 6.2.Macierz produktu/procesu 6.3.Audyt kompetencji 6.4.Analiza rozwoju technologii 6.5.Etap wyboru strategicznego 7.Techniki planowania strategicznego 7.1.Schemat siedmiu etapów produkcji według modelu Stage-Gate 7.2.Innowacja a projektowanie równoległe 7.3.Projektowanie przebiegu innowacyjnego projektu - uwarunkowania harmonogramu, wykres Gantta, zastosowanie techniki sieciowej 7.3.1.Zarządzanie przebiegiem projektu innowacyjnego 7.3.2.Uwarunkowania harmonogramu, wykres Gantta i technika sie¬ciowa 8.Porównywanie technologii 8.1. Analiza technologii otwartych i technologii zamkniętych 8.1.1.Problemy oceny technicznej i ekonomicznej w procesie rozwoju innowacji 8.1.2.Ocena technologii otwartych 8.1.3.Ocena technologii zamkniętych 8.2.Metody zestawieniowe 8.3.Metoda komparatywnej kalkulacji kosztów 8.4.Analiza opłacalności przedsięwzięcia innowacyjnego 8.4.1.Statyczne metody oceny opłacalności 8.4.2.Dynamiczne metody oceny projektów innowacyjnych 9.Metody i techniki projektowania zmian w produkcji 9.1.Projektowanie zmian na podstawie zarządzania wartością (VM) 9.2.Rozwinięcie funkcji jakości (QFD) 9.3.Wybrane metody i techniki projektowania zmian w produkcji 10.Metody uczenia się rozwijania innowacji w produkcji 10.1.Uczenie się zarządzania rozwojem technologii 10.2.Narzędzia etapów uczenia się zarządzania rozwojem technologii 11.Przykłady z praktyki przemysłowej 11.1.Przykłady formułowania Strategii Błękitnego Oceanu 11.2.Przykład projektowania innowacji w kooperencji 11.3.Przykład projektowania otwartych innowacji 11.4.Przykłady prosumentów, crowdsourcingu, personalizacji i masowej kastomizacji 11.5.Przykłady platform internetowych w projektowaniu innowacji 11.6.Przykłady wyboru źródła innowacji i porównywania technologii 11.7.Przykłady zastosowania narzędzi wyboru i planowania strategicz¬nego 11.8.Przykład projektowania zmian w produkcji
Sygnatura czytelni BWEAiI: IX W 193
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150296 N (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150295 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 341-369.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności