158660
No cover
Book
In basket
Geneza marketingu terytorialnego Istota i definicje marketingu terytorialnego Rola „miejsca” w marketingu terytorialnym . Projektowanie i planowanie zrównoważone Nowa sytuacja jednostek terytorialnych. Konkurencyjność Efekty zewnętrzne a produkty miejskie Marketing urbanistyczny. Teoria i praktyka Przedmiot marketingu urbanistycznego Podmioty marketingu urbanistycznego Urbanistyczny marketing-mix Narzędzia marketingu terytorialnego Narzędzia marketingu urbanistycznego Marketing urbanistyczny a zasady planowania Marketing urbanistyczny w polskich realiach Strategia marketingowa rozwoju miasta/gminy Planowanie lokalne jako warunek sprawnego rozwoju miast Marketingowy charakter strategii lokalnych Marketing a miejscowe planowanie przestrzenne Marketing a projektowanie urbanistyczne Ocena skuteczności marketingu urbanistycznego Zagraniczne przykłady dobrej praktyki Eriksnas pod Helsinkami, Finladia – pozytywne postawy podmiotu marketingu Zatoka Cardiff w Walii, Wielka Brytania – odnowa dzielnicy poprzemysłowej związana z wielką inwestycją Aglomeracja Lille, Francja i Belgia – rozwój aglomeracji ponad granicą państwową Technopol w aglomeracji Manchesteru, Wielka Brytania Florencja, Włochy – strategia dyferencjacji produktu miejskiego Amsterdam, Rotterdam, Haga – Holandia – zróżnicowane strategie miast z różnymi problemami w tym samym państwie Londyn, Wielka Brytania – konkurujące gminy Porównanie strategii budowania przewagi konkurencyjnej miast w Europie Glasgow w Wielkiej Brytanii i Lyon we Francji – odnowa miast poprzemysłowych Wnioski z zagranicznych przykładów dobrej praktyki Wnioski dla polityki urbanizacji Polski Studia przypadków wybranych gmin Założenia metodyczne analizy przypadków oraz kryteria ich doboru Wąwolnica Ogólna charakterystyka przestrzeni gminy Struktura funkcjonalno-przestrzenna gminy Czynniki atrakcyjności przestrzeni Centrum jako element krystalizujący strukturę urbanistyczną Sytuacja planistyczna Problemy i zagrożenia ładu przestrzennego Podejścia marketingowe – działania dotychczasowe i nowe pola zastosowań Krasnobród Ogólna charakterystyka przestrzeni gminy Struktura funkcjonalno-przestrzenna gminy Czynniki atrakcyjności przestrzeni Centrum jako element krystalizujący strukturę urbanistyczną Sytuacja planistyczna Problemy i zagrożenia ładu przestrzennego Podejścia marketingowe – działania dotychczasowe i nowe pola zastosowań Terespol Ogólna charakterystyka przestrzeni gminy Struktura funkcjonalno-przestrzenna gminy Czynniki atrakcyjności przestrzeni Sytuacja planistyczna Problemy i zagrożenia ładu przestrzennego Podejścia marketingowe – działania dotychczasowe i nowe pola zastosowań Włodawa Ogólna charakterystyka przestrzeni miasta i gminy Struktura funkcjonalno-przestrzenna gminy Czynniki atrakcyjności przestrzeni Centra jako elementy krystalizujące strukturę przestrzenną miasta i gminy Sytuacja planistyczna Problemy i zagrożenia ładu przestrzennego Podejścia marketingowe – działania dotychczasowe i nowe pola zastosowań Szczebrzeszyn Ogólna charakterystyka przestrzeni gminy Struktura funkcjonalno-przestrzenna gminy Czynniki atrakcyjności przestrzeni Centrum jako element krystalizujący strukturę urbanistyczną Sytuacja planistyczna Problemy i zagrożenia ładu przestrzennego Podejścia marketingowe – działania dotychczasowe i nowe pola zastosowań. Ocena punktowa produktów przestrzennych Przegląd produktów przestrzennych w gminach Wyniki oceny punktowej produktów przestrzennych Wnioski z analizy porównawczej gmin Ważniejsze elementy przeglądu dorobku naukowego Teoria a praktyka marketingu urbanistycznego Ocena roli planowania przestrzennego i projektowania urbanistycznego w świetle budowania atrakcyjności gminy/miasta i wspomagania rozwoju Korzyści i zagrożenia stosowania marketingu w planowaniu przestrzennym Zasady marketingowego planowania przestrzennego Instrumenty marketingowe w planowaniu przestrzennym Metoda studiów gmin w aspekcie wdrażania i oceny marketingu urbanistycznego Dostosowywanie cech produktu przestrzennego do charakterystyki miejsca i jego otoczenia strukturalnego
Sygnatura czytelni BWB: VII A 197
Availability:
Biblioteka WB
Copies are only available in the library: sygn. B 5322 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [255]-266.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności