158664
No cover
Book
In basket
Zarządzanie organizacjami rozproszonymi w warunkach zagrożeń i kryzysów 15 1.1. Współczesne organizacje - istota i wyzwania dla działalności 15 1.2. Uniwersalne atrybuty organizacji jako fundament dla kształtowania modelu zarządzania kryzysowego 18 1.3. Systemy zarządzania kryzysowego dla potrzeb doskonalenia współczesnych organizacji 21 1.4. Bezpieczeństwo systemowe i ciągłość działania 26 1.5. Procesy analizy zagrożeń w systemach zarządzania kryzysowego 33 1.6. Wybrane komponenty bazy techniczno-technologicznej wsparcia procesów zarządzania kryzysowego RP 53 1.7. Świadomość sytuacyjna jako determinanta skutecznego zarządzania 56 Potrzeby informacyjne w zarządzaniu kryzysowym 67 2.1. Determinanty bezpieczeństwa w SZK 67 2.2. Procesy i zasoby informacyjne w zarządzaniu kryzysowym 70 2.3. Monitorowanie zagrożeń i ewidencjonowanie artefaktów oraz incydentów 77 2.4. Problemy zapewniania wiarygodności i aktualności danych 86 Środowisko zapewniania informacyjnej ciągłości działania w sytuacjach kryzysowych 97 3.1. Przesłanki użytkowania i podstawowe atrybuty środowiska chmury obliczeniowej 97 3.2. Modele dystrybucji usług w chmurze obliczeniowej 100 3.3. Środowiskowe aspekty eksploatacji chmury obliczeniowej 104 3.4. Wybrane technologiczno-funkcjonalne uwarunkowania informacyjnej ciągłości w zarządzaniu kryzysowym 107 3.5. Ocena zdolności zapewniania informacyjnej ciągłości działania przy wykorzystaniu usług CC 112 3.6. Mobilność usług CC jako szczególne uwarunkowanie informacyjnej ciągłości działania w zarządzaniu kryzysowym 116 3.7. Efektywność procesu zapewniania informacyjnej ciągłości działania 118 Ewaluacja ryzyka utraty informacyjnej ciągłości działania w procesach decyzyjnych w warunkach zagrożeń i kryzysów 123 4.1. Miary i wybrane metody szacowania ryzyka 123 4.2. Identyfikacja zagrożeń dla informacyjnej ciągłości działania w zarządzaniu kryzysowym 132 4.3. Czynniki technologiczne utraty informacyjnej ciągłości działania 138 4.4. Ryzyko dla procesów decyzyjnych w warunkach zagrożeń i kryzysów 146 Identyfikacja czynników i szans wzrostu poziomu informacyjnej ciągłości działania organizacji 159 5.1. Współczesne narzędzia informatyczne skutecznego zarządzania 159 5.2. Procesy wdrożeniowo-implementacyjne technologii teleinformatycznych w zapewnianiu informacyjnej ciągłości działania 171 5.3. Czynniki wzmacniania informacyjnej ciągłości działania poprzez usługi w chmurze obliczeniowej 182 5.4. Kierunki rozwoju usług i infrastruktury teleinformatycznej 193 Implementacyjność modelu zapewniania informacyjnej ciągłości działania w organizacjach rozproszonych 209 6.1. Studium przypadku w zakresie analizy wpływu braku adekwatnej informacji na działania mające na celu przeciwdziałanie sytuacji kryzysowej 209 6.2. Prognozowane kierunki wykorzystania i rozwoju modelu kreowania świadomości sytuacyjnej w zarządzaniu kryzysowym 218 6.3. Ocena usług w CC w kontekście jakości procesów informacyjno-decyzyjnych w systemach zarządzania kryzysowego 230 Załącznik 1. Ramy Krajowego Planu Zarządzania Kryzysowego 261 Załącznik 2. Charakterystyka wybranych dokumentów w zakresie usług IT 264 Załącznik 3. Wybrane komponenty infrastruktury informatycznej SZK RP 266 Załącznik 4. Funkcjonalność aplikacji Arcus 2015.Net 267 Załącznik 5. Kwestionariusz ankiety 275 Załącznik 6. Szczegółowe wyniki badań 277 A. Specyfikacja próby badawczej 277 B. Uszczegółowione wyniki badania ankietowego 280
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 150558 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 243-253.
Funding information note
Współfinansowanie: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności