Specjaliści zarządzania informacją
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Kowalewski Jakub
(1)
Kowalewski Marian
(1)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Zaskórski Piotr (1946- )
(1)
Zaskórski Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1869)
Menedżerowie
(247)
Programiści
(184)
Przedsiębiorcy
(105)
Fizjoterapeuci
(100)
Specjaliści zarządzania informacją
(-)
Inżynierowie
(85)
Inżynierowie budownictwa
(78)
Informatycy
(74)
Lekarze
(57)
Technikum
(49)
Nauczyciele
(43)
Szkoły zawodowe
(43)
Prawnicy
(39)
Urzędnicy
(37)
Szkoły średnie
(34)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(31)
Pracownicy naukowi
(29)
Księgowi
(28)
Specjaliści ds. marketingu
(25)
Architekci
(23)
Ekonomiści
(23)
Pracodawcy
(20)
Biegli rewidenci
(19)
Logistycy
(19)
Analitycy ekonomiczni
(18)
Psycholodzy
(18)
Rzeczoznawcy budowlani
(18)
Specjaliści ds. kadr
(17)
Elektrycy
(16)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Ortopedzi
(15)
Lekarze rodzinni
(14)
Adwokaci
(13)
Budowlani
(13)
Doradcy personalni
(13)
Radcy prawni
(13)
Rodzice
(13)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(12)
Sportowcy
(12)
Studenci
(12)
Analitycy danych
(11)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Rehabilitanci
(11)
Inspektorzy bhp
(10)
Szkoły ponadgimnazjalne
(10)
Handlowcy
(9)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(9)
Pedagodzy
(9)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(9)
Pracownicy samorządowi
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Dietetycy
(8)
Dyrektorzy HR
(8)
Inspektorzy budowlani
(8)
Pracownicy banków
(8)
Szkoły branżowe I stopnia
(8)
Sędziowie
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Zarządcy nieruchomości
(8)
Aplikanci
(7)
Coachowie
(7)
Dzieci
(7)
Elektronicy
(7)
Farmaceuci
(7)
Inżynierowie środowiska
(7)
Policjanci
(7)
Szkoły policealne
(7)
18+
(6)
Administratorzy systemów
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Dorośli
(6)
Logopedzi
(6)
Menedżerowie produkcji
(6)
Monterzy urządzeń energii odnawialnej
(6)
Neurolodzy
(6)
Politycy
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Strażacy
(6)
Testerzy oprogramowania komputerowego
(6)
Doradcy finansowi
(5)
Dziennikarze
(5)
Elektrycy budowlani
(5)
Energetycy
(5)
Kardiolodzy
(5)
Kierownicy budów
(5)
Kierownicy projektów
(5)
Masażyści
(5)
Młodzież
(5)
Pracownicy socjalni
(5)
Spedytorzy
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Doradcy zawodowi
(4)
Ekolodzy
(4)
Graficy
(4)
Główni księgowi
(4)
Inżynierowie elektrycy
(4)
Kierowcy zawodowi
(4)
Temat
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Informacja
(1)
Ochrona informacji niejawnych
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 153-154.
Informacja jako strategiczny zasób organizacji 1.1.Znaczenie informacji w organizacji 1.2.Przyjęte określenia 1.3.Zagrożenia informacji 1.4.Ochrona informacji Zarządzanie ryzykiem w organizacji 2.1.Proces zarządzania ryzykiem w organizacji 2.2.Ocena ryzyka 2.3.Techniki oceny ryzyka w organizacji 2.4.Zarządzanie ryzykiem w sektorze publicznym 2.4.1.Organizacja zarządzania ryzykiem 2.4.2.Identyfikacja ryzyka 2.4.3.Analiza ryzyka 2.4.4.Punktowa ocena ryzyka 2.4.5.Hierarchizacja ryzyka 2.4.6.Zarządzanie ryzykiem 2.5.Zarządzanie ryzykiem w metodykach zarządzania projektami Proces zarządzania ryzykiem w bezpieczeństwie informacji 3.1.Ustanowienie kontekstu szacowania ryzyka bezpieczeństwa informacji 3.2.Szacowanie ryzyka w bezpieczeństwie informacji 3.2.1.Identyfikowanie ryzyka 3.2.2.Analiza ryzyka 3.2.3.Ocena ryzyka 3.3.Postępowanie z ryzykiem w bezpieczeństwie informacji 3.3.1.Modyfikowanie ryzyka 3.3.2.Zachowanie ryzyka 3.3.3.Unikanie ryzyka 3.3.4.Dzielenie ryzyka 3.4.Akceptowanie ryzyka w bezpieczeństwie informacji 3.5.Informowanie o ryzyku w bezpieczeństwie informacji 3.6.Monitorowanie i przegląd ryzyka w bezpieczeństwie informacji Szacowanie ryzyka bezpieczeństwa informacji w praktyce 4.1.Podejście do zarządzania ryzykiem w bezpieczeństwie informacji według rozwiązań normalizacyjnych 4.1.1.Ogólne szacowanie ryzyka w bezpieczeństwie informacji 4.1.2.Szczegółowe szacowanie ryzyka w bezpieczeństwie informacji 4.2.Szacowanie ryzyka w podmiotach administracji rządowej 4.2.1.Procedura zarządzania ryzykiem 4.2.2.Dokumenty i zapisy, raportowanie i terminy działań w zarządzaniu ryzykiem 4.3.Szacowanie ryzyka bezpieczeństwa informacji w środowisku naukowym 4.3.1.Identyfikacja ryzyka 4.3.2.Analiza ryzyka 4.3.3.Postępowanie z ryzykiem 4.3.4.Informowanie o ryzyku 4.4.Zarządzanie ryzykiem w bezpieczeństwie informacji niejawnej 4.4.1.Szacowanie ryzyka w bezpieczeństwie informacji niejawnej 4.4.2.Utrzymanie przyjętego poziomu bezpieczeństwa Zarządzanie ryzykiem w procesie i systemie zarządzania bezpieczeństwem informacji Uwarunkowania prawne, standaryzacyjne i normalizacyjne zarządzania ryzykiem w organizacji i bezpieczeństwie informacji organizacji 6.1.Zarządzanie ryzykiem w organizacji 6.2.Zarządzanie ryzykiem w bezpieczeństwie informacji organizacji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 111 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151176 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151175 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 243-253.
Zarządzanie organizacjami rozproszonymi w warunkach zagrożeń i kryzysów 15 1.1. Współczesne organizacje - istota i wyzwania dla działalności 15 1.2. Uniwersalne atrybuty organizacji jako fundament dla kształtowania modelu zarządzania kryzysowego 18 1.3. Systemy zarządzania kryzysowego dla potrzeb doskonalenia współczesnych organizacji 21 1.4. Bezpieczeństwo systemowe i ciągłość działania 26 1.5. Procesy analizy zagrożeń w systemach zarządzania kryzysowego 33 1.6. Wybrane komponenty bazy techniczno-technologicznej wsparcia procesów zarządzania kryzysowego RP 53 1.7. Świadomość sytuacyjna jako determinanta skutecznego zarządzania 56 Potrzeby informacyjne w zarządzaniu kryzysowym 67 2.1. Determinanty bezpieczeństwa w SZK 67 2.2. Procesy i zasoby informacyjne w zarządzaniu kryzysowym 70 2.3. Monitorowanie zagrożeń i ewidencjonowanie artefaktów oraz incydentów 77 2.4. Problemy zapewniania wiarygodności i aktualności danych 86 Środowisko zapewniania informacyjnej ciągłości działania w sytuacjach kryzysowych 97 3.1. Przesłanki użytkowania i podstawowe atrybuty środowiska chmury obliczeniowej 97 3.2. Modele dystrybucji usług w chmurze obliczeniowej 100 3.3. Środowiskowe aspekty eksploatacji chmury obliczeniowej 104 3.4. Wybrane technologiczno-funkcjonalne uwarunkowania informacyjnej ciągłości w zarządzaniu kryzysowym 107 3.5. Ocena zdolności zapewniania informacyjnej ciągłości działania przy wykorzystaniu usług CC 112 3.6. Mobilność usług CC jako szczególne uwarunkowanie informacyjnej ciągłości działania w zarządzaniu kryzysowym 116 3.7. Efektywność procesu zapewniania informacyjnej ciągłości działania 118 Ewaluacja ryzyka utraty informacyjnej ciągłości działania w procesach decyzyjnych w warunkach zagrożeń i kryzysów 123 4.1. Miary i wybrane metody szacowania ryzyka 123 4.2. Identyfikacja zagrożeń dla informacyjnej ciągłości działania w zarządzaniu kryzysowym 132 4.3. Czynniki technologiczne utraty informacyjnej ciągłości działania 138 4.4. Ryzyko dla procesów decyzyjnych w warunkach zagrożeń i kryzysów 146 Identyfikacja czynników i szans wzrostu poziomu informacyjnej ciągłości działania organizacji 159 5.1. Współczesne narzędzia informatyczne skutecznego zarządzania 159 5.2. Procesy wdrożeniowo-implementacyjne technologii teleinformatycznych w zapewnianiu informacyjnej ciągłości działania 171 5.3. Czynniki wzmacniania informacyjnej ciągłości działania poprzez usługi w chmurze obliczeniowej 182 5.4. Kierunki rozwoju usług i infrastruktury teleinformatycznej 193 Implementacyjność modelu zapewniania informacyjnej ciągłości działania w organizacjach rozproszonych 209 6.1. Studium przypadku w zakresie analizy wpływu braku adekwatnej informacji na działania mające na celu przeciwdziałanie sytuacji kryzysowej 209 6.2. Prognozowane kierunki wykorzystania i rozwoju modelu kreowania świadomości sytuacyjnej w zarządzaniu kryzysowym 218 6.3. Ocena usług w CC w kontekście jakości procesów informacyjno-decyzyjnych w systemach zarządzania kryzysowego 230 Załącznik 1. Ramy Krajowego Planu Zarządzania Kryzysowego 261 Załącznik 2. Charakterystyka wybranych dokumentów w zakresie usług IT 264 Załącznik 3. Wybrane komponenty infrastruktury informatycznej SZK RP 266 Załącznik 4. Funkcjonalność aplikacji Arcus 2015.Net 267 Załącznik 5. Kwestionariusz ankiety 275 Załącznik 6. Szczegółowe wyniki badań 277 A. Specyfikacja próby badawczej 277 B. Uszczegółowione wyniki badania ankietowego 280
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150558 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności