158660
No cover
Book
In basket
Crowdfunding korporacyjny / Dariusz Tadeusz Dziuba. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 120 stron : ilustracje ; 23 cm.
Tradycyjny” crowdfunding internetowy – istota, modele, strumienie wartości Koncepcja crowdfundingu korporacyjnego IBM jako pionier wdrożeń wewnętrznego crowdfundingu korporacyjnego Identyfikacja segmentu rynkowego. Crowdfunding korporacyjny wewnętrzny i zewnętrzny Specyfika segmentu rynkowego. Korzyści ekonomiczno-społeczne. Generowanie (otwartych) innowacji Zamiast zakończenia: crowdfunding korporacyjny – tendencje rozwoju
Sygnatura czytelni BMW: XIII C 51 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6303 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [106]-120.
Funding information note
Publikacja dofinansowana ze środków Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego w ramach projektu badawczego "Crowdfuding korporacyjny" (kierownik projektu: Dariusz T. Dziuba).
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności