155362
Brak okładki
Książka
W koszyku
Afektywny wymiar dobrostanu pracownika - teoria 1.Dobrostan jednostki - dobrostan pracownika 1.1.Praca i jej rola w kształtowaniu dobrostanu człowieka - ujęcie historyczne 1.2.Czym jest dobrostan jednostki 1.3... .a czym dobrostan pracownika? 1.4.Dobrostan pracownika - dylematy metodologiczne 2.Stany afektywne jako kluczowy element dobrostanu pracownika 2.1.Stany afektywne - pojęcia i definicje 2.2.Rola i funkcje emocji w życiu człowieka 2.3.Podejścia do badania stanów afektywnych 2.4.Emocje związane z pracą - teorie, koncepcje, modele 2.5.Źródła, konsekwencje i rola wybranych emocji w środowisku pracy 2.5.1.Emocje lękowe 2.5.2.Emocje złości i gniewu 2.5.3.Emocje smutku i przygnębienia 2.5.4.Emocje szczęścia Wypalenie zawodowe, zaangażowanie w pracę i pracoholizm jako typy dobrostanu pracownika 3.1.Afektywny wymiar dobrostanu pracownika - ujęcie teoretyczne 3.2.Wybrane typy dobrostanu pracownika i ich związek z emocjami 3.2.1.Wypalenie zawodowe jako choroba cywilizacyjna 3.2.2.Czy zaangażowany pracownik to szczęśliwy pracownik? 3.2.3.Pracoholizm - uzależnienie czy pasja - a może dwa w jednym? Menedżer i dobrostan związany z pracą 4.1.Ewolucja zawodu menedżera 4.2.Kim jest menedżer? 4.3.Menedżerowie i ich podwładni - różnice psychologiczne 4.4.Zarządzanie dobrostanem pracownika i jego emocjami Afektywny wymiar dobrostanu pracownika i jego specyfika w grupie menedżerów - badania własne Metodologia badań 5.1.Procedura badawcza i opis narzędzi 5.2.Charakterystyka próby 5.3.Analizy statystyczne Charakterystyka wybranych typów dobrostanu pracownika pod kątem czynników zawodowych i demograficznych 6.1.Zaangażowani menedżerowie i niezaangażowani telemarketerzy 6.2.Wyczerpany lekarz, cyniczny informatyk i skuteczny menedżer? 6.3.Pracoholizm - menedżerowie ponownie „na prowadzeniu"! Pracuś, Luzak, Wypalony, Entuzjasta czy Średniak? - analiza profili pracowników pod kątem wybranych typów dobrostanu 7.1.Procedura wyodrębnienia poszczególnych grup pracowników 7.2.Charakterystyka profili wyodrębnionych grup pracowników 7.3.Profile pracowników - podsumowanie 7.4.Omówienie wyników 8. Specyfika dobrostanu menedżera 8.1.Cel badań i hipotezy badawcze 8.2.Procedura badawcza 8.3.Opis prób 8.4.Wyniki - dobrostan menedżerów i przedstawicieli innych zawodów 8.4.1.Analiza porównawcza profili dobrostanów 8.4.2.Analiza związków między badanymi typami dobrostanu oraz odczuciami związanymi z pracą
Sygnatura czytelni BMW: VI E 293
Sygnatura czytelni BWZ: II C 55
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150674 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6476 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 195-215.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej (Uniwersytet Jagielloński), Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania (Uniwersytet Jagielloński)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności