158660
No cover
Book
In basket
Afektywny wymiar dobrostanu pracownika - teoria 1.Dobrostan jednostki - dobrostan pracownika 1.1.Praca i jej rola w kształtowaniu dobrostanu człowieka - ujęcie historyczne 1.2.Czym jest dobrostan jednostki 1.3... .a czym dobrostan pracownika? 1.4.Dobrostan pracownika - dylematy metodologiczne 2.Stany afektywne jako kluczowy element dobrostanu pracownika 2.1.Stany afektywne - pojęcia i definicje 2.2.Rola i funkcje emocji w życiu człowieka 2.3.Podejścia do badania stanów afektywnych 2.4.Emocje związane z pracą - teorie, koncepcje, modele 2.5.Źródła, konsekwencje i rola wybranych emocji w środowisku pracy 2.5.1.Emocje lękowe 2.5.2.Emocje złości i gniewu 2.5.3.Emocje smutku i przygnębienia 2.5.4.Emocje szczęścia Wypalenie zawodowe, zaangażowanie w pracę i pracoholizm jako typy dobrostanu pracownika 3.1.Afektywny wymiar dobrostanu pracownika - ujęcie teoretyczne 3.2.Wybrane typy dobrostanu pracownika i ich związek z emocjami 3.2.1.Wypalenie zawodowe jako choroba cywilizacyjna 3.2.2.Czy zaangażowany pracownik to szczęśliwy pracownik? 3.2.3.Pracoholizm - uzależnienie czy pasja - a może dwa w jednym? Menedżer i dobrostan związany z pracą 4.1.Ewolucja zawodu menedżera 4.2.Kim jest menedżer? 4.3.Menedżerowie i ich podwładni - różnice psychologiczne 4.4.Zarządzanie dobrostanem pracownika i jego emocjami Afektywny wymiar dobrostanu pracownika i jego specyfika w grupie menedżerów - badania własne Metodologia badań 5.1.Procedura badawcza i opis narzędzi 5.2.Charakterystyka próby 5.3.Analizy statystyczne Charakterystyka wybranych typów dobrostanu pracownika pod kątem czynników zawodowych i demograficznych 6.1.Zaangażowani menedżerowie i niezaangażowani telemarketerzy 6.2.Wyczerpany lekarz, cyniczny informatyk i skuteczny menedżer? 6.3.Pracoholizm - menedżerowie ponownie „na prowadzeniu"! Pracuś, Luzak, Wypalony, Entuzjasta czy Średniak? - analiza profili pracowników pod kątem wybranych typów dobrostanu 7.1.Procedura wyodrębnienia poszczególnych grup pracowników 7.2.Charakterystyka profili wyodrębnionych grup pracowników 7.3.Profile pracowników - podsumowanie 7.4.Omówienie wyników 8. Specyfika dobrostanu menedżera 8.1.Cel badań i hipotezy badawcze 8.2.Procedura badawcza 8.3.Opis prób 8.4.Wyniki - dobrostan menedżerów i przedstawicieli innych zawodów 8.4.1.Analiza porównawcza profili dobrostanów 8.4.2.Analiza związków między badanymi typami dobrostanu oraz odczuciami związanymi z pracą
Sygnatura czytelni BMW: II C 55 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 6476 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 150674 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 195-215.
Funding information note
Współfinansowanie: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej (Uniwersytet Jagielloński), Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania (Uniwersytet Jagielloński)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności