158660
Książka
W koszyku
ASPEKTY DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ W ORGANIZACJACH - ZARZĄDZANIE, TRENDY, INNOWACJE Ilona Bondos 1.Znaczenie ceny w ekonomii współdzielenia 1.1.Istota ekonomii współdzielenia 1.2.Cena w warunkach ekonomii współdzielenia Paweł Chlipała 2.Uwagi o wyodrębnianiu współczesnych koncepcji marketingu 2.1.Uwagi wstępne - zdefiniowanie problemu 2.2.Wyodrębnianie współczesnych koncepcji marketingu -aspekt historyczny 2.3.Wyodrębnianie współczesnych koncepcji marketingu -aspekt przedmiotowy Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Emilia Damięcka 3.Podejście właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw z branży elektroinstalatorskiej i ogólnobudowlanej do strategicznego planowania marketingowego Aleksandra Olejnik-Nizielska 4.Model znaczenia dystansu psychicznego w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw 4.1.Odbiór przez menedżerów dystansu między krajami 4.2.Znaczenie dystansu psychicznego w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw - wyniki badań Aniela Styś 5.Sukces rynkowy - postrzeganie i uwarunkowania 5.1.Ewolucja poglądów i uwarunkowania sukcesu rynkowego 5.2.Ocena zachowań rynkowych i charakter podejmowanych decyzji - wyniki badań bezpośrednich Joanna Wiechoczek 6.Innowacje marketingowe a wartość dla klienta na rynkach produktów systemowych 6.1.Innowacje marketingowe - konceptualizacja pojęcia 6.2.Kreowanie wartości produktów systemowych dla nabywcy 6.3.Oddziaływanie innowacji marketingowych na wartość dla klienta na rynkach produktów systemowych ZACHOWANIA PODMIOTÓW W ZMIENIAJĄCYCH SIĘ WARUNKACH OTOCZENIA Anna Czubala 1. Cele zrównoważonego rozwoju w dobrych praktykach przedsiębiorstw 7.1.Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a cele zrównoważonego rozwoju 7.2.Analiza dobrych praktyk przedsiębiorstw Ewa Glińska, Karolina Ilczuk 8.Crowdsourcing as a participatory tool in city brand management - analysis of good practices 8.1.Participatory approach in city branding 8.2.Crowdsourcing in city brand management - essence and forms 8.3.Crowdsourcing practices in city brand development - good practices Ewelina Konarska-Michalczyk 9.Innowacje społeczne oraz działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu w jednostkach statystyki publicznej 9.1.Pojęcie społecznej odpowiedzialności 9.2.Społeczna odpowiedzialność w administracji publicznej 9.3.Innowacje społeczne jako aspekt społecznej odpowiedzialności biznesu 9.4.Społeczna odpowiedzialność oraz innowacje społeczne w statystyce publicznej Mirosława Pluta-Olearnik 10.Współtworzenie wartości z perspektywy ekosystemów usługowych na przykładzie usług turystycznych 10.1.Ekosystemy a współtworzenie wartości usług dla klienta 10.2.Ekosystem usługowy w usługach turystycznych - przykład firmy Waynabox Anita Proszowska 11. Directions of development of the process of shaping exhibitor-organizer relationship 11.1.The state of the exhibition industry in Poland and world-wide 11.2.Exhibitor-organizer cooperation 11.3.Fair activity of the fair organizer 11.4.Exhibitor-organizer relations - research status Ewa Prymon-Ryś 1 2. Crowfunding jako narzędzie wspierania działalności NGO 12.1.Podstawowe pojęcia 12.2.Charakterystyka platform crowdfundingowych 12.3.Platformy crowdfundingowe o charakterze dobroczynnym 12.4.Platformy crowdfundingowe a fundraising Zygmunt Waśkowski 1 3. Tworzenie wartości dla interesariuszy na rynku organizacji non profit - konceptualizacja modelu 13.1.Problematyka tworzenia wartości w literaturze przedmiotu 13.2.Tworzenie wartości - przypadek Fundacji Niesiemy Nadzieję 13.3.Wartość dla interesariuszy na rynku organizacji non profit 13.4.Ograniczenia i kierunki dalszych badań DZIAŁALNOŚĆ MARKETINGOWA PODMIOTÓW W HANDLU I USŁUGACH Tomasz Domański 14. Strategie innowacji dużych zagranicznych sieci handlowych na polskim rynku 14.1.Innowacyjna modyfikacja tradycyjnego formatu hipermarketu 14.2.Innowacje dotyczące wdrażania kanałów online 14.3.Innowacje związane z funkcją odpowiedzialnego biznesu Krzysztof Kapera, Mariusz Kuziak 1 5. Bariery dostosowania polskich sklepów internetowych do handlu transgranicznego 15.1.Metodyka badania i charakterystyka badanej zbiorowości 15.2.Prowadzenie sprzedaży zagranicznej i zakres dostosowania sklepów do takiej sprzedaży 15.3.Ocena barier prowadzenia sprzedaży na rynki zagraniczne Przemysław Niewiadomski 1 6. Dezyderaty dojrzałości handlu 4.0 - opracowanie modelu badawczego 16.1.Punkt wyjścia 16.2.Materiał i metoda 16.3.Prokurowanie modelu badawczego Przemysław Niewiadomski 1 7. Dezyderaty handlu 4.0 - fundamentalia dojrzałości z perspektywy eksperckiej 17.1.Dezyderaty dojrzałości handlu 4.0 - wyniki badań własnych Anna Sałamacha 1 8. Brands protection in Polish microenterprises 18.1.Theoretical background 18.2.Research methodology 18.3.The research findings Magda Stachowiak-Krzyżan, Anna Gogołek 1 9. Determinants of the development of the aesthetic medicine market 19.1.Aesthetic medicine - definition 19.2.Aesthetic medicine market in Poland and the world 19.3.Specifics of the aesthetic medicine market 19.4.Development trends on the market of aesthetic medicine services Mariusz Woźniakowski 20. Selected aspects of the omnichannel concept in DIY retail chains 20.1.The essence of the omnichannel concept 20.2.The specificity of the DIY industry in Poland 20.3.Omnichannel in DIY chains EFEKTY DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH - DETERMINANTY, MIARY Bogdan Gregor, Aneta Olejniczak 21.Skuteczność influencer marketingu z perspektywy konsumentów 21.1.Istota influencer marketingu 21.2.Elementy wpływające na skuteczność influencer marketingu Agnieszka Kister 22.Uwarunkowania prawne i efekty działalności marketingowej w sektorze opieki zdrowotnej 22.1.Wybrane przesłanki podejmowania działalności marketingowej 22.2.Promocja, w tym reklama, usług zdrowotnych oraz towarów oferowanych przez podmioty lecznicze w Polsce 22.3.Promocja, w tym reklama, działalności podmiotów leczniczych w Chinach i USA Roman E. Niestrój 23.Efektywność marketingu a wartość inwestycyjna rynku 23.1.Efektywność ekonomiczna działalności marketingowej 23.2.Koszty i nakłady marketingowe 23.3.Inwestycje marketingowe 23.4.Wartość rynku Marek Rawski 24.Badanie efektywności działań marketingowych metodą refleksji strategicznej 24.1.Dylematy identyfikacji efektów i nakładów marketingu 24.2.Badanie relacji nakładów i efektów marketingowych Ireneusz P. Rutkowski 25.Funkcje i efekty automatyzacji marketingu i procesów sprzedaży 25.1.Narzędzia automatyzacji marketingu 25.2.Funkcje i efekty automatyzacji marketingu 25.3.Machinę learning i produkty automatyzacji marketingu
Sygnatura czytelni BMW: VI A 11 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 6367 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151102 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Część prac w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności