158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Klaster w ujęciu historycznym i definicyjnym 2.Identyfikacja klastra, jego cechy, struktura, uwarunkowania 3.Rodzaje klastrów i ich modele 4.Sytuacja klastrów w Polsce w świetle badań benchmarkingowych 5.Krajowe Klastry Kluczowe 6.Oczekiwania i możliwości klastrów polskich 7.Tendencje klasteringu 8.Standardy zarządzania klastrami 9.Klastry a Unia Europejska 10.Istota outsourcingu 11.Wybrane przyczyny zastosowania outsourcingu w organizacjach 12.Identyfikowanie obszarów, funkcji w organizacji dla stosowania outsourcingu 13.Bariery i korzyści w stosowaniu outsourcingu w organizacji 14.Pracownik w organizacji stosującej outsourcing 15.Relacje pracowników zleceniodawcy i zleceniobiorcy z wykorzystaniem wirtualnej przestrzeni - środowiska cyfrowego 16.Rodzaje outsourcingu 17.Outsourcing w konstruowaniu współczesnych organizacji 18.Identyfikacja outsourcingu w klastrac
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 434
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151216 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151215 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 147-150.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Wyższa Szkoła Humanitas (Sosnowiec)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności