158660
Książka
W koszyku
Kreatywność w biznesie : czego możemy się nauczyć od artystów? / Lechosław Garbarski. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2021. - 335 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Kreatywność)
Współczesne wyzwania a sukces w biznesie 1.1. Uwarunkowania współczesnego biznesu 1.2. Rozwój społeczno-ekonomiczny a innowacje 1.3. Kreatywność jako źródło innowacji 1.4. Sektory i zawody kreatywne 1.5. Postrzeganie zawodów kreatywnych 1.6. Potencjał i Efekty Kreatywności dla Biznesu Sukces i porażka 2.1. Istota i wymiary sukcesu Istota sukcesu Sukces w biznesie 2.2. Jak postrzegają sukces artyści (twórcy)? Wizja sukcesu Relatywizm w ocenie sukcesu Znaczenie oceny odbiorców Sukces artystyczny i komercyjny - dylematy 2.3. Miary sukcesu artystów (twórców) Nagrody i recenzje Akceptacja Wymiar finansowy sukcesu Kryteria oceny a ulotność sukcesu 2.4. Porażki i pułapki Czy porażka jest porażką? Symptomy nadciągającej porażki Przewidywalne okoliczności pojawienia się porażki Trudne do przewidzenia okoliczności porażki Obrona przed porażką Osiągnięcia twórcze. Inspiracja, ekspansja, końcowy efekt 3.1. Inspiracja - źródło i mechanizm wykształcania pomysłu Źródła inspiracji twórczej Mechanizm gromadzenia idei Genialna myśl czy żmudne pasmo modyfikacji? 3.2. Ekspansja - praca nad projektem Końcowy efekt - ograniczenia działania twórcy Błędy i znikome efekty działania 3.3. Podstawy osiągnięć twórczych Szczęście Praca Talent Odwaga ROZDZIAŁ 4 Istota i uwarunkowania kreatywności 4.1. Czym jest kreatywność? Myślenie dywergentne i konwergentne Twórczość Definiowanie kreatywności Kreatywność w opinii artystów Pomiar kreatywności 4.2. Kreatywność na poziomie grup społecznych Kreatywność społeczeństw i grup społecznych Kultura kreatywności w budowie kapitału społecznego 4.3. Wybrane uwarunkowania kreatywności Autonomia działania Wpływ presji czasu Osobowość twórcy Inne uwarunkowania ROZDZIAŁ 5 Postawy, pasje i cechy twórców 5.1. Postawa i pasja twórcza Cechy zachowań kreatywnych Wyzwalanie, wzmacnianie i osłabianie kreatywności Pasja i jej źródła Znaczenie pasji pozazawodowych 5.2. Twórcy Cechy osób kreatywnych Samotność i introwertyczność Wyzwalanie kreatywności - życie w szkole czy szkoła życia 6.1. Sztuka a życie Rady ze szczyptą ostrożności Identyfikacja otaczającej rzeczywistości Specyficzne atuty wybranych dziedzin sztuki 6.2. Nauczanie czy wyzwalanie kreatywności Czy można się nauczyć kreatywności? Jak wyzwalać kreatywność? Kreatywność a wiek twórców Wyzwalanie kreatywności w procesie kształcenia Warsztat teatralny w ramach KAMP 6.3. Rola liderów (przywódców) 6.4. Metody wyzwalania kreatywności Kierunki działań szkoleniowych Wybrane techniki wyzwalania kreatywności Trening kreatywności Działania artystyczne Antologia od A do T mniej konwencjonalnych CV
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151217 N, 151218 N (2 egz.)
Strefa uwag:
Czego możemy się nauczyć od artystów?
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 315-323.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności