158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teoretyczne ujęcie internacjonalizacji przedsiębiorstw Definicje i istota procesu internacjonalizacji Internacjonalizacja a globalizacja przedsiębiorstw Uczestnicy procesu internacjonalizacji Przedsiębiorstwa krajowe Korporacje transnarodowe (międzynarodowe, wielonarodowe) Gospodarki narodowe Międzynarodowe ugrupowania integracyjne Międzynarodowe organizacje gospodarcze Miary internacjonalizacji przedsiębiorstw Koncepcje teoretyczne procesu internacjonalizacji Teorie internacjonalizacji przedsiębiorstw Teorie makroekonomiczne Teorie mikroekonomiczne Modele internacjonalizacji przedsiębiorstw Modele etapowe Model uppsalski Modele związane z innowacją Internacjonalizacja jako proces uczenia się Modele oparte na zasobach Modele sieciowe Formy internacjonalizacji przedsiębiorstw Motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw Formy funkcjonalne Formy instytucjonalne Oddział, spółka córka, joint venture Fuzje i przejęcia Alianse strategiczne MSP - znaczenie w gospodarce regionu i determinanty rozwoju Definicje i fazy rozwoju MSP Charakterystyka małych i średnich przedsiębiorstw Znaczenie MSP w gospodarce regionu Czynniki determinujące rozwój MSP Bariery a oczekiwania MSP w zakresie internacjonalizacji Charakterystyka badanej zbiorowości Formy internacjonalizacji przedsiębiorstw MSP z regionu Podkarpacia Bariery wewnętrzne procesu internacjonalizacji Bariery zewnętrzne procesu internacjonalizacji Oczekiwania inwestorów MSP na rynkach zagranicznych
Sygnatura czytelni BMW: IV F 62 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6377 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 146-[155].
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie także w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności