156789
Book
In basket
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 strony : ilustracje ; 24 cm.
Ewolucja koncepcji marki w głównym nurcie brandingu Teoretyczne ujęcia marki Tożsamość a wizerunek marki Rozwój idei brandingu Branding w ujęciu terytorialnym Geneza i specyfika brandingu miejsca Od tożsamości miejsca do wizerunku jego marki Pozycjonowanie marki terytorialnej Marka i branding miasta Komponenty strategicznego zarządzania marką miasta Strategiczne modele brandingu miejsca Modele brandingu destynacji turystycznych Modele brandingu miast Holistyczny model zarządzania marką miejsca według S. Hanny i J. Rowley Rola interesariuszy w brandingu miasta Funkcjonalny versus reprezentacyjny wymiar marki miasta Elementy brandingu miast wykorzystywane w procesie budowania ich pożądanego wizerunku Klasyfikacja samorządów miejskich ze względu na poziom wdrożenia elementów strategicznego brandingu miasta. Atrybuty miast wykorzystywane w procesie kreowania ich pożądanego wizerunku/budowania marki Pożądane cechy osobowości marki miasta w opinii menedżerów do spraw promocji w urzędach miejskich Lista samorządów miejskich zakwalifikowanych do poszczególnych klastrów wyodrębnionych ze względu na stopień wdrożenia orientacji brandingowej Zależności pomiędzy zmiennymi: "stopień akceptacji przez respondentów twierdzeń dotyczących postrzegania miasta" i "przynależność miasta do klastra"
Sygnatura czytelni BMW: VI A 130 @
Media files:
Availability:
Biblioteka WEiZ
All copies are currently on loan: sygn. E 6389 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 313-342.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności