158664
Książka
W koszyku
Opakowanie w marketingowym piśmiennictwie naukowym 1.1.Ewolucja roli opakowania w działalności przedsiębiorstw 1.2.Klasyfikacja i funkcje opakowań 1.3.Miejsce opakowania w zarządzaniu i marketingu 1.3.1.Opakowanie jako element strategii produktu 1.3.2.Opakowanie jako instrument strategii marketingowej przedsiębiorstwa 1.3.3.Opakowanie jako instrument komunikacji marketingowej marki z konsumentem 1.3.4. Opakowanie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa 1.4. Projektowanie opakowań 1.4.1.Wymogi zewnętrzne projektowania opakowania 1.4.2.Wymogi wewnętrzne projektowania opakowania 1.4.3.Proces projektowania opakowania w przedsiębiorstwie Oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe konsumentów - stan badań 2.1.Zakupy racjonalne a emocjonalne 2.2.Determinanty zachowań konsumenckich 2.3.Rola opakowania w decyzjach zakupowych konsumentów 2.4.Percepcja opakowania przez konsumenta 2.4.1. Identyfikacja oraz postrzeganie marki przez opakowanie 2.4.2. Opakowania w relacji do produktu, ceny, dystrybucji i promocji 2.4.3. Wpływ elementów składowych opakowania na zachowania konsumenta 2.5. Opakowanie i jego design jako źródło emocji i doznań konsumentów 2.6. Funkcje i postrzegana wartość opakowania a potrzeby i wymagania konsumentów 2.7. Opakowanie jako platforma komunikacji i edukacji konsumentów 2.8. Wyzwania stojące w XXI wieku przed opakowaniem jako cichym sprzedawcą Znaczenie opakowania na rynku - wyniki badań własnych 3.1.Metodyka badań własnych 3.1.1.Proces badawczy 3.1.2.Charakterystyka prób badawczych 3.1.3.Instrumenty pomiarowe 3.2. Rola opakowania w procesie zakupowym 3.2.1.Uświadomione a nieuświadomione oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe 3.2.2.Opakowanie w decyzjach zakupowych konsumentów 3.3. Propozycja typologii konsumentów ze względu na wrażliwość na opakowanie 3.4. Nieuwolniony potencjał opakowania - badania strony podażowej
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151753 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151752 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 305-333.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności