158660
Książka
W koszyku
Zarządzanie przedsiębiorstwem : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2022. - 403 strony : ilustracje ; 24 cm.
Podstawy zarządzania. Istota przedsiębiorstwa Efektywność zarządzania przedsiębiorstwem Role i umiejętności kierownika Paradygmat kompetencji kierownika Ewolucja teorii zarządzania Rys historyczny zarządzania Klasyczne teorie zarządzania Teorie zarządzania behawioralnego Specyficzne podejścia do zarządzania Społeczny kontekst działalności przedsiębiorstwa Odpowiedzialność przedsiębiorstwa Zakres odpowiedzialności Ochrona środowiska naturalnego Kultura przedsiębiorstwa Dylematy etyczne Środowisko przedsiębiorstwa Czynniki środowiskowe Wpływ środowiska ogólnego na przedsiębiorstwo Specyficzne środowisko przedsiębiorstwa Krajowy system spoleczno-gospodarczy Działalność międzynarodowa przedsiębiorstwa Zarządzanie działalnością międzynarodową. Współczesne wyzwania przedsiębiorstwa Podejmowanie decyzji. Podejmowanie decyzji jako istota zarządzania Proces podejmowania decyzji Racjonalność decyzji Decyzje grupowe Ilościowe metody wspomagania decyzji. Informacyjne wspieranie decyzji. Planowanie Koncepcja i zakres planowania Planowanie działalności przedsiębiorstwa Planowanie strategiczne. Analiza SWOT Metody planowania strategicznego Techniki wspierania planowania Organizowanie Tworzenie organizacji Formowanie stanowisk pracy Warianty struktury organizacyjnej Projektowa struktura organizacyjna Hierarchiczny układ struktury organizacyjnej Funkcjonowanie i modyfikowanie struktury organizacyjnej. Zarządzanie kadrami Proces zarządzania kadrami Projektowanie stanowisk pracy Nabór pracowników Wybór między kandydatami na pracowników Polityka kadrowa Współczesne trendy zatrudnienia Zachowania organizacyjne Przesłanki zachowań organizacyjnych Osobowość pracownika Zachowania grupowe Efektywność pracy zespołowej Przewodzenie. Rola przywódcza kierownika Style przewodzenia Teorie przywództwa Motywowanie Podłoże i techniki załagodzenia konfliktu Przedsiębiorczość Przesłanki przedsiębiorczości Zakładanie przedsiębiorstwa Rozwój przedsiębiorstwa Tworzenie planu biznesowego Konstrukcja planu biznesowego. Zarządzanie biznesem elektronicznym Geneza biznesu elektronicznego Zastosowanie Internetu w biznesie elektronicznym Modele biznesu elektronicznego Zarządzanie relacjami przedsiębiorstwa z klientami Strategie biznesu elektronicznego Zarządzanie jakością, wprowadzanie innowacji i zmian Kompleksowe zarządzanie jakością Stymulowanie innowacji Determinanty zmiany działalności Rodzaje i sekwencje zmiany Przezwyciężanie stresu Zarządzanie produkcją Proces produkcyjny Planowanie produkcji Metody planowania produkcji Analiza wyników produkcji Kontrolowanie Funkcje kontroli Proces kontrolny Techniki kontroli finansowej Efektywność kontroli
Sygnatura czytelni BMW: IX A 128 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6425 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 389-395. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów uczelni ekonomicznych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności