Michalski Eugeniusz (1939- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(3)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Zarządzanie
(2)
Marketing
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(1)
Czasopisma naukowe polskie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Dla studentów Instytutu Ekonomii i Zarządzania do przedmiotów: Technologia informacyjna i Informatyka w zarządzaniu
Sygnatura czytelni BMW: VI C 13 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135471 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Dla studentów kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość, międzynarodowe stosunki gospodarcze, turystyka, zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, zarządzanie publiczne oraz studiów podyplomowych i doktoranckich
Przestałniki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu Rynek docelowy System informacji marketingowej Organizowanie i metody badań marketingowych Studia nad postępowaniem konsumentów Planowanie marketingowe produktu Kierowanie rozwojem produktu Kreowanie marki produktu Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa Logistyka dystrybucji Dystrybucja detaliczna Podstawy promocji Reklama produktów Aktywizacja marketingowa Public relations i środki popierania sprzedaży Polityka cen Zasady kalkulacji cen Strategie marketingowe Planowanie marketingowe Organizowanie i kontrola działalności marketingowej Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych usłu Podstawy markrtingu międzynarodowego Analiza środowiska międzynarodowego Organizowanie marketingu międzynarodowego.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 230 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 125
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145214 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144562 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5701 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [359]-364. Netogr. s. 364. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 827 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 117
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137397 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137396 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5053 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie przedsiębiorstwem : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2022. - 403 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 389-395. Indeks.
Dla studentów uczelni ekonomicznych.
Podstawy zarządzania. Istota przedsiębiorstwa Efektywność zarządzania przedsiębiorstwem Role i umiejętności kierownika Paradygmat kompetencji kierownika Ewolucja teorii zarządzania Rys historyczny zarządzania Klasyczne teorie zarządzania Teorie zarządzania behawioralnego Specyficzne podejścia do zarządzania Społeczny kontekst działalności przedsiębiorstwa Odpowiedzialność przedsiębiorstwa Zakres odpowiedzialności Ochrona środowiska naturalnego Kultura przedsiębiorstwa Dylematy etyczne Środowisko przedsiębiorstwa Czynniki środowiskowe Wpływ środowiska ogólnego na przedsiębiorstwo Specyficzne środowisko przedsiębiorstwa Krajowy system spoleczno-gospodarczy Działalność międzynarodowa przedsiębiorstwa Zarządzanie działalnością międzynarodową. Współczesne wyzwania przedsiębiorstwa Podejmowanie decyzji. Podejmowanie decyzji jako istota zarządzania Proces podejmowania decyzji Racjonalność decyzji Decyzje grupowe Ilościowe metody wspomagania decyzji. Informacyjne wspieranie decyzji. Planowanie Koncepcja i zakres planowania Planowanie działalności przedsiębiorstwa Planowanie strategiczne. Analiza SWOT Metody planowania strategicznego Techniki wspierania planowania Organizowanie Tworzenie organizacji Formowanie stanowisk pracy Warianty struktury organizacyjnej Projektowa struktura organizacyjna Hierarchiczny układ struktury organizacyjnej Funkcjonowanie i modyfikowanie struktury organizacyjnej. Zarządzanie kadrami Proces zarządzania kadrami Projektowanie stanowisk pracy Nabór pracowników Wybór między kandydatami na pracowników Polityka kadrowa Współczesne trendy zatrudnienia Zachowania organizacyjne Przesłanki zachowań organizacyjnych Osobowość pracownika Zachowania grupowe Efektywność pracy zespołowej Przewodzenie. Rola przywódcza kierownika Style przewodzenia Teorie przywództwa Motywowanie Podłoże i techniki załagodzenia konfliktu Przedsiębiorczość Przesłanki przedsiębiorczości Zakładanie przedsiębiorstwa Rozwój przedsiębiorstwa Tworzenie planu biznesowego Konstrukcja planu biznesowego. Zarządzanie biznesem elektronicznym Geneza biznesu elektronicznego Zastosowanie Internetu w biznesie elektronicznym Modele biznesu elektronicznego Zarządzanie relacjami przedsiębiorstwa z klientami Strategie biznesu elektronicznego Zarządzanie jakością, wprowadzanie innowacji i zmian Kompleksowe zarządzanie jakością Stymulowanie innowacji Determinanty zmiany działalności Rodzaje i sekwencje zmiany Przezwyciężanie stresu Zarządzanie produkcją Proces produkcyjny Planowanie produkcji Metody planowania produkcji Analiza wyników produkcji Kontrolowanie Funkcje kontroli Proces kontrolny Techniki kontroli finansowej Efektywność kontroli
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 128
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6425 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności