158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Etyka, gospodarka i przedsiębiorczość Rozdział 2. Dlaczego etyka? Rozdział 3. Dlaczego gospodarka? Rozdział 4. Dlaczego przedsiębiorczość? CZĘŚĆ I. NAJWAŻNIEJSZE IDEE Rozdział 5. Handel Rozdział 6. Zasoby Rozdział 7. Koszt Rozdział 8. Instytucje Rozdział 9. Wartość CZĘŚĆ II. POSTĘP Rozdział 10. Adam Smith o postępie Rozdział 11. Koszty transakcyjne i postęp Rozdział 12. Handel i postęp Rozdział 13. Granica możliwości produkcyjnych Rozdział 14. Postęp prawdziwy a postęp pozorny CZĘŚĆ III. ROZUMIENIE HANDLU Rozdział 15. Warunki dla handlu Rozdział 16. Przewaga komparatywna Rozdział 17. Podział pracy Rozdział 18. Kupujący Rozdział 19. Sprzedający Rozdział 20. Rynek – podaż i popyt Rozdział 21. Odpowiedź rynku – cena i jakość Rozdział 22. Nadwyżka ekonomiczna Rozdział 23. Sygnały cenowe i spontaniczny porządek Rozdział 24. Kontrole cen Rozdział 25. Ekonomia – testowanie teorii Rozdział 26. Postęp i tworzenie bogactwa CZĘŚĆ IV. ZAUFANIE, POŚREDNICTWO I OSOBY TRZECIE Rozdział 27. Teoria przełożonego–agenta Rozdział 28. Koszt dla osób trzecich Rozdział 29. Konkurencja to nie osoby trzecie Rozdział 30. Logika dóbr wspólnych Rozdział 31. Tragedie środowiskowe Rozdział 32. Własność Rozdział 33. Działki Rozdział 34. Własność komunalna Rozdział 35. Zaufanie Rozdział 36. Korzyści dla osób trzecich Rozdział 37. Siła rynkowa Rozdział 38. Siła monopolowa Rozdział 39. Siła monopsonowa Rozdział 40. Handel międzynarodowy i ochrona handlu Rozdział 41. Co nie powinno być na sprzedaż CZĘŚĆ V. ZARZĄDZANIE SPOŁECZEŃSTWEM HANDLOWYM Rozdział 42. Instytucje finansowe Rozdział 43. Bankowość oparta na rezerwie cząstkowej Rozdział 44. Mierzenie gospodarek Rozdział 45. Produkt krajowy brutto Rozdział 46. Stopa bezrobocia Rozdział 47. Pomiar poziomu cen Rozdział 48. Polityka fiskalna Rozdział 49. Polityka monetarna Rozdział 50. Teoria wyboru publicznego Rozdział 51. Korupcja CZĘŚĆ VI. FINANSE OSOBISTE I FINANSE PRZEDSIĘBIORSTWA Rozdział 52. Podstawy rachunkowości Rozdział 53. Wzrost składany Rozdział 54. Oszczędzanie, pożyczanie i inwestowanie Rozdział 55. Podstawy marketingu Rozdział 56. Ubezpieczenie Rozdział 57. Analiza progu rentowności Rozdział 58. Budżetowanie Rozdział 59. Zarządzanie finansami CZĘŚĆ VII. INNOWACJE I PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ Rozdział 60. Odkrywanie wiedzy Rozdział 61. Pomysły to za mało Rozdział 62. Jak wygląda innowacja Rozdział 63. Wejście, wyjście i rola zysku Rozdział 64. Twórcza destrukcja Rozdział 65. Przedsiębiorcy jako integratorzy zasobów Rozdział 66. Przedsiębiorczość jako proces Rozdział 67. Tworzenie rynków Rozdział 68. Przewaga konkurencyjna – dynamika utrzymywania się na rynku Rozdział 69. Podstawowe błędy Rozdział 70. Przedsiębiorca i samoocena
Sygnatura czytelni BMW: I B 40 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152047 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6453 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Commercial society : a primer on ethics and economics (economy, polity, and society), 2019
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: Commercial society : a primer on ethics and economics (economy, polity, and society).
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności