158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ShopFloor Series)
Rozdział 1. Wprowadzenie kluczowych terminów i korzyści płynące z systemu kanban Czym jest kanban? System ciągniony i redukcja marnotrawstwa Warunki udanego wdrożenia kanban Integracja kanban z MRP II Wdrożenie pilotażowe, czy w całym zakładzie W jaki sposób kanban zmieni obecną sytuację? Korzyści systemu kanban Korzyści dla firmy Korzyści dla pracowników Rozdział 2. Podstawy systemu kanban: funkcje, zasady i rodzaje kanban Różnice pomiędzy kanban i konwencjonalnymi systemami zamawiania Metoda punktu zamawiania a kanban Zlecenie produkcyjne i kanban MRP II Podsumowanie różnic między systemem pchanym i ciągnionym Funkcje kanban Służy jako autonomiczny układ nerwowy produkcji just-in-time Usprawnia działania i wzmacnia zakład Zasady kanban Zasada 1: Proces klienta zamawia części od procesu dostawcy w precyzyjnej ilości wyspecyfikowanej na kanban Zasada 2: Proces dostawcy produkuje części w precyzyjnej ilości i sekwencji określonej przez kanban Zasada 3: Do następnego procesu nigdy nie przemieszcza się części wadliwych Zasada 4: Należy wprowadzić poziomowanie produkcji Zasada 5: Kanban jest dołączany do wszystkich części Zasada 6: Liczba kart kanban jest stopniowo redukowana w celu obniżenia zapasów i ujawnienia problemów Rodzaje kanban Kanban transportowy Kanban produkcyjny Rozdział 3. Etap pierwszy: planowanie systemu kanban Streszczenie rozdziału Ile kart kanban potrzebujecie? Czas taktu Ilu operatorów potrzebujecie? Równoważenie linii Pełna praca Poziomowanie lub wygładzanie produkcji - heijunka Poziomowana produkcja a produkcja typu shish-kabob Rozdział 4. Etap drugi: obieg kart kanban Kiedy zacząć produkcję? Co należy uzupełniać? Kiedy należy wyciągać? Skąd można wyciągać? Co wyciągamy? Co powinna zawierać karta kanban? Jak mocować karty kanban? Etapy obiegu kart kanban Zasady obiegu kart kanban Zasady transportu z kartami kanban Supermarkety Wodne żuczki i kurs mleczarza Rozdział 5. Etap trzeci: doskonalenie w systemie kanban Dostrajanie produkcji przez redukcję liczby kart kanban Kanban ujawnia nieprawidłowości Redukcja liczby kart kanban prowadzi do redukcji ilości zapasów Kanban jako system kontroli wizualnej Co jest istotą kontroli? Pięć etapów tworzenia systemu kontroli wizualnej Trójkątny kanban Inne typy kanban Kanban i dostawcy Rozdział 6. Refleksje i wnioski Podsumowanie procesu wdrożenia systemu kanban
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152283 N, 152284 N, 152286 N, 152285 N, 152282 N (5 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Kanban for the shopfloor
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności