158664
No cover
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1310) 1236)
Waldemar Gos Jak ciekawie uczyć rachunkowości Damian Łazarczyk Rola konta w nauczaniu rachunkowości Wioletta Turowska Nauczanie rachunkowości w czasie pandemii - koncepcja zajęć Joanna Koczar "Reagowanie na zmianę ponad trzymanie się planu" - eduScrum w uczeniu się organizacji rachunkowości Zofia Wyszkowska, Anna Michalska Stres zawodowy u pracowników sektora finansowego Marzena Rydzewska, Bożena Nadolna Metody nauczania rachunkowości w warunkach zdalnego kształcenia w opinii studentów i nauczycieli - wyniki badań Beata Sadowska, Oliwia Zielińska Nauczanie zdalne w dobie pandemii COVID-19 w świetle badań empirycznych Paulina Miler, Marlena Kramek, Beata Sadowska Nowe techniki komunikacji w dobie pandemii w świetle badań empirycznych Robert Walasek Determinanty e-komunikacji kształcenia zdalnego studentów logistyki Stanisław Hońko, Paulina Staniszewska Czy rachunkowości można nauczać zdalnie? Wyniki pilotażowych badań ankietowych Elżbieta Jędruczyk Nauczanie rachunkowości w obliczu transformacji zawodu księgowego Zakończenie
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 152378 N, 152402 N (2 egz.)
Notes:
General note
Na stronie tytułowej także tom 1310, oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych, orzecznictwo przy pracach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności