158660
Book
In basket
Kilka stów o „odporności" organizacji we współczesnym świecie [Jolanta Tarapata, Jacek Woźniak] Rozdział 1. Wyzwania i uwarunkowania cyfryzacji współczesnych organizacji [Jolanta Tarapata, Celina Sotek-Borowska] 1.1.Istota gospodarki cyfrowej 1.2.Transformacja cyfrowa i cyfryzacja jako filar gospodarki cyfrowej 1.3.Determinanty rozwoju cyfryzacji procesów biznesowych w świetle budowania przewagi konkurencyjnej organizacji 1.4.Wyzwania cyfryzacji w aspekcie zapewnienia bezpieczeństwa organizacji Rozdział 2. Determinanty bezpieczeństwa organizacji w warunkach gospodarki współdzielenia i cyfryzacji procesów [Jacek Woźniak] 2.1.Bezpieczeństwo organizacji w warunkach „cyfrowego świata biznesu" 2.2.Czynniki ryzyka w warunkach gospodarki współdzielenia i cyfryzacji procesów 2.3.Determinanty bezpieczeństwa organizacji - perspektywa badania empirycznego Rozdział 3. Środowisko czwartej rewolucji przemysłowej w aspekcie elastyczności i mobilności współczesnej organizacji [Sebastian Łukasik, Piotr Zaskórski] 3.1.Istota czwartej rewolucji przemysłowej 3.2.Chmura obliczeniowa jako medium integracji organizacji rozproszonych 3.3.Systemy Big Data w analizie zachowań potencjalnych klientów 3.4.Internet rzeczy w integracji ludzi i rzeczy 3.5.Sztuczna inteligencja w kreowaniu skutecznego funkcjonowania współczesnej organizacji Rozdział 4. Działalność innowacyjna organizacji w warunkach cyfryzacji świata [Roman Tylżanowski] 4.1.Innowacje i ich znaczenie we współczesnej gospodarce 4.2.Innowacje cyfrowe i ich rola w funkcjonowaniu przedsiębiorstw 4.3.Przykłady innowacyjnych działań przedsiębiorstw w obszarze cyfryzacji Rozdział 5. Cyfryzacja organizacji a wyzwania zarządzania finansami [Kamil Gemra] 5.1.Zarządzanie strukturą kapitału 5.2.Determinanty struktury kapitału w badaniach naukowych 5.3.Branża a struktura kapitału 5.4.Specyfika zarządzania strukturą kapitału w zależności od typu przedsiębiorstwa Rozdział 6. Współczesne koncepcje zarządzania kosztami a bezpieczeństwo finansowe przedsiębiorstw [Monika Szczerbak, Agnieszka Wikarczyk] 6.1.Zarządzanie kosztami - istota, cel, definicje 6.2.Rachunek kosztów a zarządzanie kosztami 6.3.Rachunek kosztów działań - zastosowanie i etapy 6.4.Rachunek kosztów docelowych Rozdział 7. Narzędzia zarządzania bezpieczeństwem finansowym przedsiębiorstwa: rachunek kosztów klienta [Agnieszka Wikarczyk, Monika Szczerbak] 7.1.Koszty a rachunek kosztów klienta - pojęcie i rola 7.2.Rachunek kosztów klienta - etapy wdrażania, klasyfikacja kosztów i podejście modelowe 7.3.Rachunek kosztów klienta - przykład praktycznego zastosowania wielopoziomowego i wieloblokowego rachunku kosztów Rozdział 8. Kształtowanie przewagi konkurencyjnej banków W warunkach cyfryzacji USiug finansowych [Stanisław Kasiewicz, Jacek Woźniak] 8.1.Charakterystyka konkurencji cyfrowej w sektorze bankowym 8.2.Dojrzałość cyfrowej transformacji banków 8.3.Aktualne problemy polskich banków 8.4.Kształtowanie przewagi konkurencyjnej banków w Polsce - perspektywa badania empirycznego Rozdział 9. Cyfryzacja pracy zespołów rozwiązujących problemy kreatywnie [Katarzyna Gurmińska] 9.1.Zespoły pracujące online - perspektywa teoretyczna 9.2.Analiza pracy zespołów rozwiązujących problemy kreatywnie 9.3.Perspektywa uczestników Rozdział 10. Zespoły oparte na kooperacji ludzi i inteligentnych maszyn: newralgiczne obszary pracy zespołowej [Magdalena Morze] 10.1.Humań Robot Interaction (HRI) 10.2.Obszary istotne w HRI Rozdział 11. Bezpieczeństwo cyberprzestrzeni jako determinanta sprawności zarządzania W sytuacjach kryzysowych [Marcin Dąbrowski, Piotr Zaskórski] 11.1.Identyfikacja zagrożeń i sytuacji kryzysowych w państwie 11.2.Źródła ryzyka utraty informacyjnej ciągłości działania we współczesnej organizacji w warunkach zagrożeń 11.3.Ewaluacja i ocena zagrożeń według wybranych kategorii 11.4.Zapewnienie bezpieczeństwa informacyjnego w cyberprzestrzeni w aspekcie wpływu na sprawność procesów zarządzania232 11.5.Ewolucja zagrożeń i kierunki rozwoju metod i technik cyberbezpieczeństwa Rozdział 12. Realizacja celów biznesowych i poczucie bezpieczeństwa organizacji w aspekcie cyberbezpieczeństwa [Grzegorz Mąkosa] 12.1.Charakterystyka firm pod względem wdrożonych rozwiązań informatyzacji i cyberbezpieczeństwa 12.3.Realizacja celów biznesowych i poczucie bezpieczeństwa a wdrożone rozwiązania informatyzacji i cyberbezpieczeństwa Rozdział 13. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem w przedsiębiorstwach branży logistycznej [Joanna Antczak] 13.1.Charakterystyka branży TSL 13.2.Podejście do definiowania cyberbezpieczeństwa 13.3.Cyberbezpieczeństwo w przedsiębiorstwach z branży logistycznej Rozdział 14. Czynniki zaufania do chałbotów w komunikacji organizacji Z klientem [Aleksandra Popiel] 14.1.Zaufanie do cbatbotów stosowanych w komunikacji z klientem
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 152516 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności