158660
Book
Book
In basket
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wydanie 1 - 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217 stron : ilustracje ; 24 cm.
Rozdział 1. Zarządzanie marketingowe 1.1.Istota zarządzania 1.2.Koncepcja i istota marketingu 1.3.Zarzadzanie i planowanie marketingowe 1.4.Nowoczesne tendencje w zarzadzaniu marketingowym 1.4.1.Marketing wiedzy 1.4.2.Marketing internetowy 1.4.3.Marketing relacyjny Rozdział 2. Analiza sytuacji marketingowej 2.1.Audyt marketingowy 2.2.Analiza otoczenia 2.2.1.Makrootoczenie i jego główne elementy 2.2.2.Mikrootoczenie 2.3.Analiza SWOT 2.4.Analiza konkurencji 2.5.Analiza zachowania konsumentów Rozdział 3. Fazy procesu zarządzania marketingowego 3.1.Badanie rynku 3.2.Analiza rynku docelowego 3.3.Analiza marketingu-mix 3.3.1.Produkt 3.3.2.Promocja 3.3.3.Analiza ceny 3.3.4.Analiza dystrybucji 3.4.Dostosowanie marketingu-mix do potrzeb rynku docelowego Rozdział 4. Analiza strategii marketingowej 4.1.Istota strategii marketingowej 4.2.Formułowanie strategii marketingowej 4.3.Określenie misji i celów 4.4.Wdrażanie strategii 4.5. Analiza portfelowa Rozdział 5. Operacyjny plan marketingowy 5.1.Istota procesu planowania marketingowego 5.2.Formułowanie planu marketingowego 5.3.Analiza sytuacji rynkowej 5.4.Strategia obsługi rynku 5.5.Analiza budżetu marketingowego 5.6.Program marketingu-mix 5.7.Monitorowanie, ocena i kontrola Rozdział 6. Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych 6.1.Rola analizy sytuacji finansowej przedsiębiorstwa 6.2.Kryteria wyboru - finansowe i niefinansowe 6.3.Ocena efektywności działania marketingu 6.4.Finansowe kryteria - przepływy pieniężne (cash flow) 6.5.Analiza rentowności 6.6.Zastosowanie modelu DuPonta 6.7.Alternatywne plany działania Pytania i problemy do dyskusji Rozdział 7. Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego 7.1.Istota informacji 7.2.System Informacji Marketingowej 7.3.Technologia informacyjna a zarzadzanie marketingowe 7.4.Internetowa Strategia Marketingowa
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 152938 N, 152939 N (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 213-217.
Target audience note
Dla studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu oraz poradnik dla praktyków.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności