158664
Książka
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wydanie 1 - 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217 stron : ilustracje ; 24 cm.
Rozdział 1. Zarządzanie marketingowe 1.1.Istota zarządzania 1.2.Koncepcja i istota marketingu 1.3.Zarzadzanie i planowanie marketingowe 1.4.Nowoczesne tendencje w zarzadzaniu marketingowym 1.4.1.Marketing wiedzy 1.4.2.Marketing internetowy 1.4.3.Marketing relacyjny Rozdział 2. Analiza sytuacji marketingowej 2.1.Audyt marketingowy 2.2.Analiza otoczenia 2.2.1.Makrootoczenie i jego główne elementy 2.2.2.Mikrootoczenie 2.3.Analiza SWOT 2.4.Analiza konkurencji 2.5.Analiza zachowania konsumentów Rozdział 3. Fazy procesu zarządzania marketingowego 3.1.Badanie rynku 3.2.Analiza rynku docelowego 3.3.Analiza marketingu-mix 3.3.1.Produkt 3.3.2.Promocja 3.3.3.Analiza ceny 3.3.4.Analiza dystrybucji 3.4.Dostosowanie marketingu-mix do potrzeb rynku docelowego Rozdział 4. Analiza strategii marketingowej 4.1.Istota strategii marketingowej 4.2.Formułowanie strategii marketingowej 4.3.Określenie misji i celów 4.4.Wdrażanie strategii 4.5. Analiza portfelowa Rozdział 5. Operacyjny plan marketingowy 5.1.Istota procesu planowania marketingowego 5.2.Formułowanie planu marketingowego 5.3.Analiza sytuacji rynkowej 5.4.Strategia obsługi rynku 5.5.Analiza budżetu marketingowego 5.6.Program marketingu-mix 5.7.Monitorowanie, ocena i kontrola Rozdział 6. Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych 6.1.Rola analizy sytuacji finansowej przedsiębiorstwa 6.2.Kryteria wyboru - finansowe i niefinansowe 6.3.Ocena efektywności działania marketingu 6.4.Finansowe kryteria - przepływy pieniężne (cash flow) 6.5.Analiza rentowności 6.6.Zastosowanie modelu DuPonta 6.7.Alternatywne plany działania Pytania i problemy do dyskusji Rozdział 7. Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego 7.1.Istota informacji 7.2.System Informacji Marketingowej 7.3.Technologia informacyjna a zarzadzanie marketingowe 7.4.Internetowa Strategia Marketingowa
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152938 N, 152939 N (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 213-217.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu oraz poradnik dla praktyków.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności