156923
Brak okładki
Książka
W koszyku
Proces strategicznego zarządzania produktami na rynku Proces strategicznego zarządzania produktem Rola menedżera produktu Charakterystyka zachowań konsumentów na rynku e-rozrywki Współczesny konsument na rynku produktów Ewolucja wymogów konsumentów wobec produktów Charakterystyka e-konsumenta i jego zachowań Trendy zachowań konsumentów na rynku Zmiany w zachowaniach konsumentów spowodowane pandemią Covid-19 Rynek rozrywki w czasie pandemii Covid-19 Charakterystyka tradycyjnego rynku rozrywki Wpływ pandemii Covid-19 na rynek rozrywki Rozrywka mobilna w Polsce i na świecie Popularność formatów subskrypcji kanałów w Internecie Empiryczne spojrzenie na rynek e-rozrywki w czasie pandemii Covid-19 Rynek e-rozrywki w statystyce światowej E-rozrywka w opiniach konsumentów - wyniki badania własnego E-rozrywka w opiniach ekspertów - wyniki badania własnego Zróżnicowanie korzystania z e-rozrywki według cech respondentów Determinanty korzystania z produktów e-rozrywki Nowe strategie zarządzania produktami na rynku e-rozrywki
Sygnatura czytelni BMW: XIII C 58 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152945 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6523 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia i źródła internetowe na stronach 179-194. Indeks.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności