158660
No cover
Book
In basket
Proces strategicznego zarządzania produktami na rynku Proces strategicznego zarządzania produktem Rola menedżera produktu Charakterystyka zachowań konsumentów na rynku e-rozrywki Współczesny konsument na rynku produktów Ewolucja wymogów konsumentów wobec produktów Charakterystyka e-konsumenta i jego zachowań Trendy zachowań konsumentów na rynku Zmiany w zachowaniach konsumentów spowodowane pandemią Covid-19 Rynek rozrywki w czasie pandemii Covid-19 Charakterystyka tradycyjnego rynku rozrywki Wpływ pandemii Covid-19 na rynek rozrywki Rozrywka mobilna w Polsce i na świecie Popularność formatów subskrypcji kanałów w Internecie Empiryczne spojrzenie na rynek e-rozrywki w czasie pandemii Covid-19 Rynek e-rozrywki w statystyce światowej E-rozrywka w opiniach konsumentów - wyniki badania własnego E-rozrywka w opiniach ekspertów - wyniki badania własnego Zróżnicowanie korzystania z e-rozrywki według cech respondentów Determinanty korzystania z produktów e-rozrywki Nowe strategie zarządzania produktami na rynku e-rozrywki
Sygnatura czytelni BMW: XIII C 58 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 152945 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6523 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia i źródła internetowe na stronach 179-194. Indeks.
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności