158660
No cover
Book
In basket
Elżbieta Biernat, Magdalena Kachniewska 1.Pojęcie turystyki medycznej Elżbieta Biernat, Magdalena Kachniewska 2. Czynniki i bariery rozwoju turystyki medycznej 2.1. Determinanty społeczne i gospodarcze 2.2. Indywidualne motywacje uczestnictwa w turystyce medycznej Hanna Zawistowska 3. Prawne aspekty turystyki medycznej 3.1. Wyjaśnienie podstawowych pojęć 3.2. Problematyka prawna turystyki medycznej w literaturze przedmiotu 3.3. Identyfikacja głównych aspektów prawnych turystyki medycznej 3.4. Akty prawne regulujące kwestie właściwości prawa i jurysdykcji 3.5. Regulacje Unii Europejskiej dotyczące finansowania usług turystyki medycznej 3.6. Wdrożenie dyrektywy "Pacjenci bez granic" do prawa krajowego w Polsce Hanna Zawistowska 4. Harmonizacja prawa na szczeblu Unii Europejskiej jako czynnik stymulujący rozwój turystyki zdrowotnej w krajach członkowskich 4.1. Bariery hamujące proces unifikacji prawa w obszarze opieki zdrowotnej 4.2. Czynniki mające wpływ na proces harmonizacji prawa w obszarze opieki zdrowotnej w Unii Europejskiej 4.2.1. Kompetencje Unii Europejskiej w obszarze opieki zdrowotnej 4.2.2. Kompetencje w obszarze rynku wewnętrznego 4.3. Znaczenie koordynacji systemów zabezpieczania społecznego dla rozwoju turystyki medycznej w państwach członkowskich Unii Europejskiej 4.4. Dyrektywa o transgranicznej opiece zdrowotnej 4.5. Perspektywy maksymalnej harmonizacji w obszarze opieki zdrowotnej 4.5.1. Opieka zdrowotna jako element polityki społecznej Unii Europejskiej 4.5.2. Wpływ działań w obszarze polityki społecznej na harmonizację prawa dotyczącego opieki zdrowotnej Jolanta Ćwiklińska 5. Medialny obraz turystyki medycznej 5.1. Istota i elementy medialnego obrazu rzeczywistości 5.2. Rodzaje i cechy internetowych serwisów turystyki medycznej 5.3. Rola pośredników turystyki medycznej w dystrybucji i promocji usług medycznych 5.4. Teoretyczne podstawy badania Elżbieta Biernat, Magdalena Kachniewska 6. Instrumenty i zakres promocji turystyki medycznej w Polsce 6.1. Uwarunkowania działalności promocyjnej na rynku usług medycznych w Polsce 6.2. Podmioty, zakres i rodzaje promocji usług medycznych Ewa Dziedzic 7. Trendy w zakresie podaży usług turystyki medycznej 7.1. Metodyka badania 7.2. Rynek usług turystyki medycznej 7.3. Podmioty podaży turystyki medycznej Ewa Dziedzic 8. Turystyka medyczna w polityce rozwoju regionalnego 8.1. Cechy turystyki medycznej jako zjawiska gospodarczego 8.2. Turystyka medyczna a rozwój regionalny i lokalny 8.3. Uwarunkowania rozwoju usług turystyki medycznej w Polsce
Sygnatura czytelni BWF: XII H 84
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 152984 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 8945 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności