158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Elżbieta Biernat, Magdalena Kachniewska 1.Pojęcie turystyki medycznej Elżbieta Biernat, Magdalena Kachniewska 2. Czynniki i bariery rozwoju turystyki medycznej 2.1. Determinanty społeczne i gospodarcze 2.2. Indywidualne motywacje uczestnictwa w turystyce medycznej Hanna Zawistowska 3. Prawne aspekty turystyki medycznej 3.1. Wyjaśnienie podstawowych pojęć 3.2. Problematyka prawna turystyki medycznej w literaturze przedmiotu 3.3. Identyfikacja głównych aspektów prawnych turystyki medycznej 3.4. Akty prawne regulujące kwestie właściwości prawa i jurysdykcji 3.5. Regulacje Unii Europejskiej dotyczące finansowania usług turystyki medycznej 3.6. Wdrożenie dyrektywy "Pacjenci bez granic" do prawa krajowego w Polsce Hanna Zawistowska 4. Harmonizacja prawa na szczeblu Unii Europejskiej jako czynnik stymulujący rozwój turystyki zdrowotnej w krajach członkowskich 4.1. Bariery hamujące proces unifikacji prawa w obszarze opieki zdrowotnej 4.2. Czynniki mające wpływ na proces harmonizacji prawa w obszarze opieki zdrowotnej w Unii Europejskiej 4.2.1. Kompetencje Unii Europejskiej w obszarze opieki zdrowotnej 4.2.2. Kompetencje w obszarze rynku wewnętrznego 4.3. Znaczenie koordynacji systemów zabezpieczania społecznego dla rozwoju turystyki medycznej w państwach członkowskich Unii Europejskiej 4.4. Dyrektywa o transgranicznej opiece zdrowotnej 4.5. Perspektywy maksymalnej harmonizacji w obszarze opieki zdrowotnej 4.5.1. Opieka zdrowotna jako element polityki społecznej Unii Europejskiej 4.5.2. Wpływ działań w obszarze polityki społecznej na harmonizację prawa dotyczącego opieki zdrowotnej Jolanta Ćwiklińska 5. Medialny obraz turystyki medycznej 5.1. Istota i elementy medialnego obrazu rzeczywistości 5.2. Rodzaje i cechy internetowych serwisów turystyki medycznej 5.3. Rola pośredników turystyki medycznej w dystrybucji i promocji usług medycznych 5.4. Teoretyczne podstawy badania Elżbieta Biernat, Magdalena Kachniewska 6. Instrumenty i zakres promocji turystyki medycznej w Polsce 6.1. Uwarunkowania działalności promocyjnej na rynku usług medycznych w Polsce 6.2. Podmioty, zakres i rodzaje promocji usług medycznych Ewa Dziedzic 7. Trendy w zakresie podaży usług turystyki medycznej 7.1. Metodyka badania 7.2. Rynek usług turystyki medycznej 7.3. Podmioty podaży turystyki medycznej Ewa Dziedzic 8. Turystyka medyczna w polityce rozwoju regionalnego 8.1. Cechy turystyki medycznej jako zjawiska gospodarczego 8.2. Turystyka medyczna a rozwój regionalny i lokalny 8.3. Uwarunkowania rozwoju usług turystyki medycznej w Polsce
Sygnatura czytelni BWF: XII H 84
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152984 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8945 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności