158660
Book
In basket
Employer branding : praktyczny podręcznik / Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 279, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Zanim zabierzesz się do realizacji projektów EB Strategia employer brandingowa Talent journey Awareness (świadomość) Consideration (rozważanie) Desire (chęć, inicjatywa) Participation (uczestnictwo) Parting (odejście) Marketing rekrutacyjny Profile w social mediach Kampanie internetowe Konkursy Strona internetowa i zewnętrzne profile pracodawcy Ogłoszenie o pracę Ambient i outdoor Radio Content marketing Podcasty Artykuły w prasie Blog Culture book i materiały employer brandingowe Wideo Zdjęcia Newslettery budujące community Influencer marketing University/campus relations Czym są działania UR? Grupa docelowa działań UR Strategia UR Program ambasadorski Warsztaty dla studentów Warsztaty czy akademia? Współpraca z organizacjami studenckimi Programy stażowe Mentoring Wydarzenia Targi pracy Hackathon Konferencje i meetupy Dni otwarte Talent relations (zarządzanie talentami) Candidate experience Onboarding Employee advocacy Programy diversity & inclusion Programy poleceń Offboarding Alumni
Sygnatura czytelni BMW: VI C 7 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 153405 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 153406 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 277-[280].
Additional physical form available note
Książka dostępna także jako e-book.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności