156281
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kompetencje organizacyjne w otwartej gospodarce cyfrowej / Alina Kozarkiewicz, Agnieszka Kabalska. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 289 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zasoby i kompetencje organizacyjne we współczesnych naukach o zarządzaniu Podejście zasobowe i jego ewolucja Nurt kompetencyjny - konkurowanie oparte na kompetencjach Nurt wiedzy - przedsiębiorstwo bazujące na wiedzy Nurt zasobów naturalnych Zdolności przedsiębiorstwa a rutyny w podejściu ewolucyjnym Zdolności dynamiczne Kompetencje organizacyjne w nowej gospodarce Czwarta rewolucja przemysłowa i gospodarka 4.0 Uwarunkowania transformacji cyfrowej. Pojęcie transformacji cyfrowej Zakres transformacji cyfrowej Adaptacja przedsiębiorstw do transformacji cyfrowej Możliwości i zagrożenia wynikające z transformacji cyfrowej Wyzwania gospodarki współdzielenia Idea gospodarki współdzielenia Rozwój gospodarki współdzielenia Gospodarka doznań i jej wyzwania organizacyjne Znaczenie doświadczeń i doznań Idea gospodarki doznań Personalizacja oferty a utowarowienie doznań Nowe wartości organizacyjne Modele ekonomiczno-społeczne bazujące na otwartości Kreatywność i zarządzanie kreatywnością Znaczenie współpracy i współtworzenia wartości Autentyczność Kompetencje organizacyjne w warunkach transformacji cyfrowej Kompetencje organizacyjne a procesy transformacji Kompetencje informatyczne Kompetencje analityczne Zakres i znaczenie kompetencji analitycznych Specyficzne kompetencje analityczne Rozwój kompetencji analitycznych organizacji Kompetencje projektowe Znaczenie kompetencji projektowych Kompetencje projektowe organizacji Dojrzałość i doskonalenie kompetencji projektowych organizacji Ewolucja koncepcji kompetencji projektowych Kompetencje innowacyjne organizacji Kompetencje innowacyjne w czasach transformacji cyfrowej Konceptualizacja kompetencji innowacyjnych Rozwój kompetencji innowacyjnych Kompetencje otwartej gospodarki 1 Kompetencje współpracy międzyorganizacyjnej Kompetencje organizacji a współtworzenie wartości Kompetencje relacyjne organizacji i ich komponenty Kompetencje sieciowe Kompetencje angażowania i otwartości Otwarte innowacje i ich znaczenie Otwarte strategie Społeczne zaangażowanie i odpowiedzialność Społeczne zaangażowanie przedsiębiorstw Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) CSR a zasoby i kompetencje organizacji Kompetencje relacyjne jako podstawa funkcjonowania klastrów uzdrowisk Charakterystyka wybranej metody badawczej Sektor uzdrowiskowy w Polsce - kontekst badań Współpraca w sektorze usług uzdrowiskowych Sposoby wykorzystania kompetencji relacyjnych Percepcja znaczenia kompetencji analitycznych Wyzwania w analityce - aktualne trendy Kompetencje projektowe organizacji w warunkach transformacji cyfrowej Wyzwania wobec współczesnego zarządzania projektami Nowe kompetencje projektowe organizacji
Sygnatura czytelni BMW: XIII C 61 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154016 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154017 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 255-284.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla praktyków i teoretyków, a także studentów kierunków ekonomicznych oraz pracowników naukowych.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica (Kraków)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności