158722
No cover
Book
In basket
Kompetencje organizacyjne w otwartej gospodarce cyfrowej / Alina Kozarkiewicz, Agnieszka Kabalska. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 289 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zasoby i kompetencje organizacyjne we współczesnych naukach o zarządzaniu Podejście zasobowe i jego ewolucja Nurt kompetencyjny - konkurowanie oparte na kompetencjach Nurt wiedzy - przedsiębiorstwo bazujące na wiedzy Nurt zasobów naturalnych Zdolności przedsiębiorstwa a rutyny w podejściu ewolucyjnym Zdolności dynamiczne Kompetencje organizacyjne w nowej gospodarce Czwarta rewolucja przemysłowa i gospodarka 4.0 Uwarunkowania transformacji cyfrowej. Pojęcie transformacji cyfrowej Zakres transformacji cyfrowej Adaptacja przedsiębiorstw do transformacji cyfrowej Możliwości i zagrożenia wynikające z transformacji cyfrowej Wyzwania gospodarki współdzielenia Idea gospodarki współdzielenia Rozwój gospodarki współdzielenia Gospodarka doznań i jej wyzwania organizacyjne Znaczenie doświadczeń i doznań Idea gospodarki doznań Personalizacja oferty a utowarowienie doznań Nowe wartości organizacyjne Modele ekonomiczno-społeczne bazujące na otwartości Kreatywność i zarządzanie kreatywnością Znaczenie współpracy i współtworzenia wartości Autentyczność Kompetencje organizacyjne w warunkach transformacji cyfrowej Kompetencje organizacyjne a procesy transformacji Kompetencje informatyczne Kompetencje analityczne Zakres i znaczenie kompetencji analitycznych Specyficzne kompetencje analityczne Rozwój kompetencji analitycznych organizacji Kompetencje projektowe Znaczenie kompetencji projektowych Kompetencje projektowe organizacji Dojrzałość i doskonalenie kompetencji projektowych organizacji Ewolucja koncepcji kompetencji projektowych Kompetencje innowacyjne organizacji Kompetencje innowacyjne w czasach transformacji cyfrowej Konceptualizacja kompetencji innowacyjnych Rozwój kompetencji innowacyjnych Kompetencje otwartej gospodarki 1 Kompetencje współpracy międzyorganizacyjnej Kompetencje organizacji a współtworzenie wartości Kompetencje relacyjne organizacji i ich komponenty Kompetencje sieciowe Kompetencje angażowania i otwartości Otwarte innowacje i ich znaczenie Otwarte strategie Społeczne zaangażowanie i odpowiedzialność Społeczne zaangażowanie przedsiębiorstw Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) CSR a zasoby i kompetencje organizacji Kompetencje relacyjne jako podstawa funkcjonowania klastrów uzdrowisk Charakterystyka wybranej metody badawczej Sektor uzdrowiskowy w Polsce - kontekst badań Współpraca w sektorze usług uzdrowiskowych Sposoby wykorzystania kompetencji relacyjnych Percepcja znaczenia kompetencji analitycznych Wyzwania w analityce - aktualne trendy Kompetencje projektowe organizacji w warunkach transformacji cyfrowej Wyzwania wobec współczesnego zarządzania projektami Nowe kompetencje projektowe organizacji
Sygnatura czytelni BMW: XIII C 61 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 154016 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 154017 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 255-284.
Target audience note
Dla praktyków i teoretyków, a także studentów kierunków ekonomicznych oraz pracowników naukowych.
Funding information note
Współfinansowanie: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica (Kraków)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności