158660
Book
In basket
Psychologia zarządzania w organizacji / redakcja naukowa Anna Maria Zawadzka. - Wydanie I - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 303, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
CZĘŚĆ I. KSZTAŁTOWANIE KULTURY ORGANIZACYJNEJ - TRENDY Rozdział 1. Kształtowanie marki organizacji przez kulturę organizacyjną firmy Agnieszka Lipińska-Grobelny Kultura czy klimat organizacyjny - synonim czy antonim? Kategorie klimatu i kultury organizacyjnej na podstawie wybranych koncepcji Wpływ kultury w organizacji na wybrane aspekty funkcjonowania pracowników w pracy - przegląd badań Kultura organizacyjna a system wartości pracowników Klimat organizacyjny a style sprawowania władzy Klimat organizacyjny a preferowane style komunikowania się w środowisku pracy Klimat organizacyjny a postawy pracowników wobec zmian Klimat organizacyjny a stres roli zawodowej Rozdział 2. Wielokulturowość w organizacji - wyzwania dla zarządzania Aneta Chybicka, Natasza Kosakowska-Berezecka, Paulina Petrus Trzy klucze porównań międzykulturowych Koncepcja wymiarów kulturowych Geerta Hofstede'a Koncepcja wzorców zachowań - projekt GLOBE Kultura jako system wspólnych przekonań Zarządzanie pracownikami w organizacji wielokulturowej - rozwijanie inteligencji kulturowej CZĘŚĆ II. ROZWIJANIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA POTENCJAŁEM SPOŁECZNYM - KIERUNKI Rozdział 3. Zarządzanie kompetencjami zawodowymi pracowników w nowoczesnych organizacjach Paweł Jurek Kompetencje zawodowe - przegląd podejść do zagadnienia Koncepcje kompetencji w ujęciu behawioralnym Koncepcje kompetencji w ujęciu psychologii różnic indywidualnych Dwupoziomowy Model Kompetencji Zawodowych - propozycja własnej koncepcji Pomiar kompetencji zawodowych w Dwupoziomowym Modelu Kompetencji Zawodowych Zalety i ograniczenia Dwupoziomowego Modelu Kompetencji Zawodowych Zastosowanie kompetencji zawodowych w praktyce zarządzania potencjałem społecznym Opisy stanowisk Rekrutacja i selekcja Analiza potrzeb rozwojowych i ewaluacja działań rozwojowych Ocena okresowa pracowników System motywacyjny Rozdział 4. Nowe tendencje w podejściu do szkoleń w organizacji Mariola Łaguna Cele szkoleń z perspektywy budowania konkurencyjności firmy Przebieg i organizacja procesu szkoleniowego Metody uczenia się w organizacji Planowanie sesji szkoleniowych CZĘŚĆ III. JEDNOSTKA W ORGANIZACJI - NOWE ZAGADNIENIA Rozdział 5. Zaangażowanie w pracy i organizacji - przegląd problematyki i narzędzi pomiaru Anna Szabowska- -Walaszczyk Źródła teorii zaangażowania Charakterystyka zaangażowania Zaangażowanie zawodowe a organizacyjne Czynniki osobnicze i sytuacyjne (organizacyjne) Zaangażowanie jako stan lub zespół zachowań Model zaangażowania jako stanu według Wilmara Schaufeliego Podstawowe założenia Zaangażowanie według Schaufeliego a inne podejścia Pomiar zaangażowania - zalety i wady dostępnych narzędzi Zaangażowanie a funkcjonowanie organizacji i jednostki Rozdział 6. Strategie pracy emocjonalnej - konstrukcja i trafność Skali Pracy Emocjami Róża Bazińska, Roma Kadzikowska-Wrzosek, Sylwiusz Retowski, Dorota Szczygieł Praca emocjonalna jako proces regulacji emocji - podstawy teoretyczne SPE Konstrukcja Skali Pracy Emocjonalnej (SPE). Przygotowanie wstępnej puli pozycji Trafność czynnikowa SPE Podstawowe własności psychometryczne SPE Trafność Skali Pracy Emocjonalnej (SPE) Czynniki indywidualne a praca emocjonalna: wpływ obserwacyjnej samokontroli, inteligencji emocjonalnej oraz płci Czynniki organizacyjne a praca emocjonalna: wpływ stażu pracy i czasu poświęcanego na kontakt z klientami Konsekwencje pracy emocjonalnej: wypalenie zawodowe i stan zdrowia Załącznik. Skala Pracy Emocjami (SPE) CZĘŚĆ IV. KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU ORGANIZACJI I MARKI - NOWE MOŻLIWOŚĆ I METODY Rozdział 7. Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa - przegląd pojęć i metod pomiaru Oleg Gorbaniuk Tożsamość, wizerunek i reputacja organizacji - przybliżenie pojęć Rola metafory w eksploracji wizerunku przedsiębiorstw Dynamika wizerunku i reputacji Pomiar reputacji przedsiębiorstwa - przegląd metod Propozycja narzędzia do pomiaru symbolicznego wizerunku przedsiębiorstwa Załacznik. Skrócona wersja skali do badania „osobowości" organizacji Załącznik. Pełna wersja skali do badania „osobowości" organizacji Rozdział 8. O roli i znaczeniach marki produktu w kontekście nowoczesnych organizacji Anna Maria Zawadzka Pojęcie marki i wymiary wartości marki Perspektywa procesu podejmowania decyzji, czyli marka jako strategia wyboru Perspektywa procesu poszerzania Ja-Marka jako koncepcja Ja i styl życia Między marką produktu a organizacją jako marką - marka ewoluująca Skuteczne zarządzanie marką - marka jako polityka społeczna
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 154721 N, 154722 N, 154723 N (3 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 261-286. Indeksy.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności