158660
No cover
Book
In basket
Nowoczesne zarządzanie : cechy funkcjonalne przedsiębiorstw / redakcja naukowa Wojciech Pizło. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 277 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Systemy informatyczne i ich zarządcze wykorzystanie w przedsiębiorstwie - Konrad Michalski 15 1.1. System informacyjny zarządzania przedsiębiorstwem 15 1.2. Geneza i podział systemów informatycznych w zarządzaniu 20 1.3. Systemy zintegrowane (ERP) w zarządzaniu przedsiębiorstwem 23 1.4. Kluczowe systemy dziedzinowe w obszarze produkcyjnym przedsiębiorstwa 25 1.5. Wymagania dotyczące jakości systemów informatycznych do zarządzania 28 Studium przypadku systemu klasy ERP dla sektora MŚP 32 Specyfika przedsiębiorstw usługowych - Agnieszka Tul-Krzyszczuk 35 2.1. Istota i znaczenie usług 35 2.2. Klasyfikacja i cechy usług 37 2.3. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa usługowego 40 2.4. Planowanie i projektowanie procesu świadczenia usług 45 2.5. Obsługa klienta i jakość usług 49 Gospodarka magazynowa w przedsiębiorstwie - Joanna Domagała 55 3.1. Funkcje gospodarki magazynowej w systemie logistycznym przedsiębiorstwa 55 3.2. Rodzaje magazynów i ich zadania 57 3.3. Organizacja procesów magazynowych 60 3.4. Formalnoprawne uwarunkowania zarządzania magazynem 67 Studium przypadku - Procesy magazynowe w międzynarodowym koncernie 71 Transport w przedsiębiorstwie - Teresa Gądek-Hawlena 73 4.1. Istota działalności transportowej przedsiębiorstw 73 4.2. Decyzje make or buy 77 4.3. Transport własny w przedsiębiorstwie 80 4.4. Outsourcing usług transportowych 82 4.5. Transport wewnętrzny w przedsiębiorstwie produkcyjnym 84 4.6. Giełdy transportowe 86 4.7. Wybrane nowoczesne rozwiązania w działalności transportowej przedsiębiorstw 91 Studium przypadku przedsiębiorstwa Pack 95 Zarządzanie pracownikami - podejście funkcjonalne - Anna J. Parzonko, Anna Sieczko 97 5.1. Zasoby ludzkie w organizacji 97 5.2. Proces rekrutacji i selekcji pracowników 100 5.3. Adaptacja pracownika w organizacji 105 5.4. Szkolenie i rozwój pracownika 106 5.5. Systemy motywacyjne w małych i dużych zespołach 109 5.6. Kontrola wykonanych zadań 111 Marketingowe zarządzanie produktem w przedsiębiorstwie - Wojciech Pizło 117 6.1. Wprowadzenie 117 6.2. Porterowski łańcuch wartości - istota koncepcji zarządzania produktem 118 6.3. Badanie potrzeb konsumentów ostatecznych 119 6.4. Produkt z punktu widzenia konkurencyjnego rynku 119 6.5. Zarządzanie nowym produktem 121 6.6. Zarządzanie cyklem życia produktu 123 6.7. Fazy zintegrowanego cyklu życia produktu 124 Zarządzanie logistyką marketingową - Piotr Pietrzak 131 7.1. Istota i cele logistyki marketingowej 131 7.2. Logistyka zaopatrzenia 133 7.3. Logistyka dystrybucji 137 7.4. Efekty zarządzania logistyką marketingową 140 Studium przypadku przedsiębiorstwa WoodArt 142 Zarządzanie ceną - Monika Utzig, Wojciech Pizło 147 8.1. Definicja ceny 147 8.2. Cena dla sprzedawcy i nabywcy 148 8.3. Koszty a cena 150 8.4. Związek ceny i użyteczności 152 8.5. Cenowa elastyczność popytu 152 8.6. Cena jako instrument marketingowy 156 8.7. Strategie ustalania cen 157 8.8. Polityka cenowa produktów istniejących na rynku 159 8.9. Jakość jako kryterium wyznaczenia ceny 161 8.10. Określenie wysokości cen dla produktów nowych 163 8.11. Zarządzanie ceną w warunkach inflacji 164 Zarządzanie podatkami w przedsiębiorstwie - Marzena Ganc 169 9.2. Zobowiązania podatkowe organizacji 170 9.3. Podatek dochodowy od osób fizycznych 172 9.4. Podatek dochodowy od osób prawnych 174 9.5. Zryczałtowane formy opodatkowania 179 9.6. Podatek VAT 180 Zarządzanie komunikacją w przedsiębiorstwie - Anna Mazurkiewicz-Pizło 185 10.1. Istota procesu komunikacji 186 10.2. Znaczenie komunikacji w zarządzaniu organizacją 190 10.3. Podział form komunikacji 193 10.4. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa z rynkiem 195 10.4.1. Klasyczne instrumenty komunikacji marketingowej 195 10.4.2. Nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej 199 Zarządzanie tożsamością i wizerunkiem w przedsiębiorstwie - Dagmara Stangierska 205 11.1. Tożsamość przedsiębiorstwa - wypadkowa wielu elementów 205 11.2. Tożsamość przedsiębiorstwa - kultura i komunikacja 208 11.3. Tożsamość przedsiębiorstwa a wizerunek 210 11.4. Zarządzanie tożsamością przedsiębiorstwa 213 Zarządzanie sytuacją kryzysową w przedsiębiorstwie - Agnieszka Werenowska 219 12.1. Definiowanie pojęcia kryzys 219 12.2. Przyczyny i klasyfikacje kryzysów w przedsiębiorstwie 221 12.3. Zarządzanie kryzysowe 225 Zaufanie w organizacjach - Joanna Paliszkiewicz 231 13.1. Pojęcie zaufania 231 13.2. Rodzaje zaufania 232 13.3. Budowanie zaufania 233 13.4. Odbudowa zaufania 236 Zarządzanie zmianami - Sławomir Jarka, Paweł Szaliński 243 14.1. Wstęp do zarządzania zmianami 243 14.2. Pojęcie zmiany organizacyjnej 244 14.3. Czynniki wpływające na zainicjowanie procesu zmian w przedsiębiorstwie 245 14.4. Rodzaje zmian organizacyjnych 249 14.5. Zmiany ewolucyjne czy rewolucyjne 253 14.6. Źródła oporu przeciw zmianom i sposoby ich przezwyciężania 255 Zarządzanie projektami we współczesnym przedsiębiorstwie - Agnieszka Biernat-Jarka 261 15.2. Geneza projektu i procesu zarządzania projektami 262 15.3. Pojęcie i cechy projektu 262 15.4. Zarządzanie projektami 268 15.5. Sukces lub porażka projektu 269 15.6. Cykl życia projektu 271
Sygnatura czytelni BMW: IX A 105 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 154893 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 154894 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Funding information note
Współfinansowanie: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego (Warszawa)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności