158660
Book
In basket
Filozofia edukacji opartej na doświadczeniu Prekursorzy TUOD jako przewodnicy edukatorów pracujących w paradygmacie doświadczeniowym Cykl Uczenia się i styl uczenia się Mózg a uczenie się oparte na doświadczeniu Spirala uczenia sie i rozwoju Tożsamość edukacyjna Świadome uczenie się oparte na doświadczeniu Uczenie się jako rozwój zespołu i organizacji Przestrzenie uczenia się Tworzenie przyjaznej przestrzeni uczenia się Tworzenie przestrzeni dla uczenia się poprzez rozmowę Tworzenie przestrzeni uczenia przyjaznej osobie uczącej się Tworzenie przestrzeni sprzyjającej refleksyjnemu myśleniu Ludyczna przestrzeń uczenia się Tworzenie przestrzeni sprzyjących rozwojowi i utrzymaniu głębokiego uczenia się Program SAGES Role edukatora Kwestionariusz stylu uczenia się Kolba Typologia dziewięciu stylów KSUK 4.0 Sprawozdanie z Osobistego Zastosowania
Sygnatura czytelni BWF: X K 17
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 155278 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. 155277 N (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Experiental educator : principles and practices of experiental learning
General note
Tytuł oryginału: The experiental educator : principles and practices of experiental learning.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 487-521. Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności