156983
Brak okładki
Książka
W koszyku
Filozofia edukacji opartej na doświadczeniu Prekursorzy TUOD jako przewodnicy edukatorów pracujących w paradygmacie doświadczeniowym Cykl Uczenia się i styl uczenia się Mózg a uczenie się oparte na doświadczeniu Spirala uczenia sie i rozwoju Tożsamość edukacyjna Świadome uczenie się oparte na doświadczeniu Uczenie się jako rozwój zespołu i organizacji Przestrzenie uczenia się Tworzenie przyjaznej przestrzeni uczenia się Tworzenie przestrzeni dla uczenia się poprzez rozmowę Tworzenie przestrzeni uczenia przyjaznej osobie uczącej się Tworzenie przestrzeni sprzyjającej refleksyjnemu myśleniu Ludyczna przestrzeń uczenia się Tworzenie przestrzeni sprzyjących rozwojowi i utrzymaniu głębokiego uczenia się Program SAGES Role edukatora Kwestionariusz stylu uczenia się Kolba Typologia dziewięciu stylów KSUK 4.0 Sprawozdanie z Osobistego Zastosowania
Sygnatura czytelni BWF: X K 17
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155278 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155277 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Experiental educator : principles and practices of experiental learning
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The experiental educator : principles and practices of experiental learning.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 487-521. Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności