Dobiegała-Korona Barbara (1940- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(5)
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Dobiegała-Korona Barbara (1940- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Majewski Jerzy S
(132)
Lewandowski Maciej
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Nazwisko Imię
(96)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Kotapski Roman
(92)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Walkiewicz Łukasz
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(62)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Paszkowska Małgorzata
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Gawrońska Joanna
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Barowicz Marek
(51)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Przedsiębiorstwa
(4)
Turystyka
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
Podręcznik
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91882 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogrfia strony 210-215.
Konkurowanie wartościami dla klienta Klient — podstawą walki konkurencyjnej współczesnego przedsię¬biorstwa Wartości dostarczane klientom przez współczesny marketing... Wartości dla klientów kreowane przez Internet Liderzy rynku konkurują o przyszłość spojrzenie na konkurencję Zarządzanie klientem w Internecie Klient jako aktyw przedsiębiorstwa Fazy cyklu życia klienta w firmie Wykorzystanie baz danych w zarządzaniu klientem Metoda liczenia wartości klientów Wiedza o kliencie przesłanką zarządzania Pogłębiona segmentacja klientów i jej kryteria Segmentacja e-klientów i jej kryteria Charakterystyka segmentów e-klientów wyodrębnionych na podstawie korzyści Charakterystyka segmentów według kryterium doświadczenia Segmentacja e-klientów według cech demograficznych Wpływ wartości dla klientów na ich satysfakcję i lojalność Budowanie lojalności e-klientów Ryzyko e-klientów Budowa strategii marketingowej wInternecie Uwarunkowania budowy strategii e-marketingowej Budowa i realizacja strategii marketingowej w Internecie Organizacja i kontrola funkcji obsługi e-klienta Współczesne przesłanki wyboru strategii marketingowych Strategie oparte na modelach „bliskości klienta” Strategie zwiększania wartości dla klienta Globalizacja i pozycjonowanie strategii marketingowych Badania marketingowe w Internecie Wykorzystanie Internetu do badań marketingowych Badania ankietowe Listy dyskusyjne Badania oparte na wirtualnym wywiadzie zogniskowanym Dane wtórne Elementy strategii e-marketingu Oferta produktowa w Internecie Modyfikacje produktów na potrzeby Internetu Charakterystyka usług online Bankowość internetowa jako przykład oferty dla klienta.. Internet jako kanał dystrybucyjny Uwzględnienie Internetu jako kanału marketingowego Funkcje strony internetowej w kanale marketingowym Kontakty business-to-business Firmy infomediary PlaceNet.pl — infomediary po polsku Strategie cenowe w Internecie Czynniki wpływające na cenę w Internecie Strategie cenowe w Internecie Systemy dynamicznej wyceny Możliwości i rodzaje promocji w Internecie Istota promocji w Internecie Reklama Charakterystyka reklamy internetowej Formy reklamy w Internecie Sponsoring Nietypowe formy promocji online Pozycjonowanie w wyszukiwarkach Kampanie promocyjne — cele, dobór narzędzi oraz pomiar efektywności działań Public relations online Promocja uzupełniająca w Internecie Marketing wirusowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155607 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Marketing)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Dla wyższej i średniej kadry menedżerskiej, członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców, osób odpowiedzialnych za budowę wartości przedsiębiorstw, słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa, marketingu wartości oraz zarządzania wartością klienta, studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów i kadry akademickiej.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 457 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII C 21
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135273 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135272 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4798 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [431]-440. Netogr. s. 440.
Dla studentów wydziałów i specjalności turystyka i rekreacja, menedżerów i pracowników przedsiebiorstw turystycznych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 125 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: IV F 7
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125094 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6060 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zaw. mat. z II Konferencji Naukowej Doktorantów Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa, 24 października 2009 r. - inf. ze s. [13].
Bibliogr. przy ref.
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 6
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4064 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117657 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4512 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [269]-[275] i przy rozdz.
Dla studentów kierunku turystyka i rekreacja, kierunków ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz dla osób zajmujących się organizacją i marketingiem turystycznym.
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 34
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3241 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [441].
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BWF: V G 59
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 18
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3367 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6377 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności