Metoda NSaCRO
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Kubisz-Muła Łukasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Budownictwo
(2463)
Zarządzanie
(2052)
Matematyka
(1973)
Elektrotechnika
(1912)
Przedsiębiorstwa
(1796)
Metoda NSaCRO
(-)
Fizyka
(1552)
Informatyka
(1501)
Maszyny
(1244)
Fizjoterapia
(1185)
Wytrzymałość materiałów
(1174)
Ochrona środowiska
(1027)
Sport
(1021)
Turystyka
(958)
Elektronika
(957)
Mechanika
(946)
Ekonomia
(935)
Automatyka
(934)
Język angielski
(885)
Samochody
(877)
Chemia
(838)
Rachunkowość
(837)
Polska
(794)
Rehabilitacja
(790)
Gospodarka
(786)
Komunikacja marketingowa
(765)
Technika
(761)
Przemysł
(756)
Konstrukcje budowlane
(736)
Wychowanie fizyczne
(725)
Prawo pracy
(720)
Piłka nożna
(711)
Unia Europejska
(699)
Transport
(675)
Elektroenergetyka
(674)
Architektura
(647)
Marketing
(644)
Innowacje
(629)
Naprężenia i odkształcenia
(625)
Programowanie (informatyka)
(615)
OZE
(606)
Programy komputerowe
(597)
Energetyka
(596)
Trening
(587)
Technologia chemiczna
(575)
Rolnictwo
(559)
Biomasa
(543)
Przedsiębiorstwo
(543)
Analiza numeryczna
(537)
Prawo
(531)
Materiałoznawstwo
(527)
Komputery
(526)
Sterowanie
(525)
Odnawialne źródła energii
(524)
Produkcja
(524)
Symulacja
(519)
Inwestycje
(515)
Analiza matematyczna
(513)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(511)
Praca
(510)
Dzieci
(502)
Zarządzanie jakością
(502)
Urbanistyka
(498)
Materiały budowlane
(494)
Energia elektryczna
(492)
Logistyka gospodarcza
(484)
Maszyny elektryczne
(484)
Szkolnictwo wyższe
(479)
Rynek pracy
(478)
Psychologia
(475)
Finanse
(473)
Modele matematyczne
(471)
Metale
(469)
Internet
(465)
Nauka
(465)
Statystyka matematyczna
(458)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(452)
Organizacja
(439)
Działalność gospodarcza
(437)
Języki programowania
(437)
Rehabilitacja medyczna
(436)
Skrawanie
(436)
Reklama
(435)
Mechanika budowli
(429)
Rachunkowość zarządcza
(426)
Telekomunikacja
(414)
Drgania
(412)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Trener
(406)
Controlling
(403)
Filozofia
(402)
BHP
(401)
Optymalizacja
(396)
Ubezpieczenia społeczne
(395)
Historia
(394)
Socjologia
(393)
Budownictwo mieszkaniowe
(391)
Statystyka
(389)
Podatki
(385)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, ISSN 1643-983X ; nr 57)
Bibliografia, netografia na stronach 315-330.
Rozdział 1. Charakterystyka metody NSaCRO 1.1.Historia metody NSaCRO 1.2.Przykłady zastosowania metody NSaCRO 1.2.1.Przykłady zastosowania metody NSaCRO w badaniach nad oddziaływaniem komunikatów politycznych 1.2.2.Badania pokrewne dla metody NSaCRO i ich zastosowanie w analizach oddziaływania komunikatów politycznych 1.3.Techniki metody NSaCRO 1.4.Zalety i ograniczenia metody NSaCRO 1.5.Konwencje metodologiczne w badaniach NSaCRO 1.5.1.Konwencje metodologiczne w badaniach NSaCRO dotyczące pozyskiwania materiału empirycznego 1.5.2.Konwencje metodologiczne w badaniach NSaCRO dotyczące obróbki materiału empirycznego 1.6.Brak konwencji metodologicznych w badaniach NSaCRO 1.7.Teoretyczne tło badań NSaCRO Rozdział 2. Metodologiczna refleksja nad metodą NSaCRO 2.1.Trafność i rzetelność systemów metody NSaCRO oraz trafność zewnętrzna projektów badawczych realizowanych metodą NSaCRO 2.1.1.Analizy trafności systemów metody NSaCRO 2.1.2.Analizy rzetelności systemów metody NSaCRO 2.2.Rewizja sposobu myślenia o trafności i rzetelności systemów NSaCRO 2.2.1.Dyskusyjność implementacji na grunt metody NSaCRO koncepcji trafności kryterialnej 2.2.2.Dyskusyjność praktyki określania trafności teoretycznej poprzez porównywanie wyników dla grup wyznaczanych na podstawie wartość zmiennej, która w myśl teorii powinna łączyć się ze zmienną diagnozowaną badaniem NSaCRO 2.2.3. Dyskusyjność praktyki określania rzetelności systemów NSaCRO poprzez procedurę test-retest 2.2.4. Problem z praktyką określania rzetelności i trafności poprzez porównywanie wyników dla grup uznawanych za identyczne 2.3.Reaktywność, problem sposobu obsługi narzędzia pomiarowego i kwestia czasu reakcji w badaniach NSaCRO 2.3.1.Reaktywność badań NSaCRO - problem wpływu procedury badawczej na uzyskiwane rezultaty 2.3.2.Problem wpływu sposobu obsługi narzędzia pomiarowego na wyniki badania NSaCRO 2.3.3.Czas reakcji w badaniach NSaCRO 2.4.Poziom ogólności odczuć deklarowanych w badaniach NSaCRO Rozdział 3. Prezentacja wyników empirycznych badań własnych 3.1.Charakterystyka systemu KulMeter 3.2.Konceptualizacja i operacjonalizacja zmiennych opisujących odczucia uczestników badań NSaCRO - przeciętna odczuć, intensywność odczuć, skrajność odczuć, częstotliwość zmian odczuć oraz zakres zmienności 3.3.Szczegółowa tematyka empirycznych badań własnych poświęconych metodologicznym aspektom badań NSaCRO 3.4 Problem rejestracji odczuć na continuum bez określonych wszystkich pośrednich punktów skali 3.5.Rozumienie przez badanych wartości środkowej na dwubiegunowej skali z narzędzia pomiarowego, której nie wszystkie pozycje są opisane za pomocą etykiet słownych 3.6.Wyniki badania NSaCRO a liczbowy opis punktów na dwubiegunowej skali narzędzia pomiarowego 3.7.Wyniki badania NSaCRO a szerokość skali w narzędziu pomiarowym systemu NSaCRO 3.7.1. Szerokość skali a zbieżność wskazań ze zróżnicowaniem materiału bodźcowego 3.8.Nastawienie do uczestnictwa w badaniach naukowych a wyniki badania NSaCRO 3.9.Wcześniejsze uczestnictwo w badaniach NSaCRO a wyniki badania kolejnego 3.9.1. Doświadczenie w badaniach NSaCRO a zbieżność wskazań ze zróżnicowaniem materiału bodźcowego 3.10.Początek badania NSaCRO a jego wyniki 3.10.1. Moment badania NSaCRO a zbieżność wskazań ze zróżnicowaniem materiału bodźcowego 3.11.Wyniki badania NSaCRO a stosunek do nadawcy komunikatu lub obiektów, którym poświęcony jest komunikat 3.12.Opóźnienie czasu reakcji uczestników badań NSaCRO w świetle wyników empirycznych badań własnych 3.13.Szczegółowa tematyka empirycznych badań własnych poświęconych zagadnieniu oddziaływania audiowizualnej reklamy politycznej 3.14.Relacje między stosunkiem do określonych aktorów politycznych a odczuciami doświadczanymi przez badanych w trakcie emisji audiowizualnych reklam politycznych 3.15.Relacje między preferencjami wyborczymi a odczuciami doświadczanymi przez badanych w trakcie emisji audiowizualnych reklam politycznych 3.16.Relacje między deklarowanym poziomem zainteresowania polityką a odczuciami doświadczanymi przez badanych w trakcie emisji pozytywnej audiowizualnej reklamy politycznej 3.17.Obecność celebryty w audiowizualnej reklamie wyborczej w świetle wyników badań NSaCRO 3.18.Powtórna emisja politycznej reklamy lękowej i politycznej reklamy niebazującej na emocjach negatywnych a odczucia odbiorców obojętnych wobec sponsora reklamy w świetle wyników badań NSaCRO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146035 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności