Kubisz-Muła Łukasz
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Kubisz-Muła Łukasz
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Komunikacja społeczna
(1)
Metoda NSaCRO
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Ewa Maj EGODOKUMENTY W KOMUNIKOWANIU POLITYCZNYM: PRELIMINARIA BADAWCZE Anna Szwed-Walczak KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE ONLINE LIDERÓW UGRUPOWAŃ PARLAMENTARNYCH W POLSCE W DOBIE PERMANENTNEJ KAMPANII WYBORCZEJ Barbara Brodzińska-Mirowska, Maria Wincławska PARTIE POLITYCZNE W DOBIE WYZWAŃ W OBSZARZE KOMUNIKACJI. WEWNĘTRZNA KOMUNIKACJA POLITYCZNA W PERSPEKTYWIE CZŁONKÓW UGRUPOWAŃ POLITYCZNYCH Paulina Dobija WIZERUNEK UCHODŹCÓW W MEDIACH - ANALIZA ZABIEGÓW MANIPULACYJNYCH NA PRZYKŁADZIE TYGODNIKÓW WSIECI ORAZ POLITYKA I SERWISÓW INTERNETOWYCH WPOLITYCE.PL ORAZ KRYTYKAPOLITYCZNA.PL Aneta Bąk-Szołucha ŚWIAT SOCIAL MEDIA A POLSKIE UCZELNIE - O WYKORZYSTYWANIU MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH PRZEZ AKADEMICKIE UCZELNIE WYŻSZE Aneta Bąk-Szołucha W ŚWIECIE YOUTUBE'A - AKADEMICKIE UCZELNIE WYŻSZE W POLSCE I ICH OFICJALNE PROFILE NA KANALE YOUTUBE Łukasz Kubisz-Muła KILKA SŁÓW O KRYTYCE MIĘDZYNARODOWYCH KORPORACJI GOSPODARCZYCH I ICH KOMUNIKACJI. ANALIZA NA PRZYKŁADZIE POLSKOJĘZYCZNYCH STRON INTERNETOWYCH Agnieszka Czerwińska-Lubszczyk, Dominika Jagoda-Sobalak KOMUNIKACJA W KONTEKŚCIE INNOWACYJNOŚCI MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW BRANŻY BUDOWLANEJ Jarosław Jabłonka TWORZENIE IDENTYFIKACJI BIZNESOWEJ MARKI OSOBISTEJ W INTERNECIE - REKONESANS BADAWCZY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145772 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, ISSN 1643-983X ; nr 57)
Bibliografia, netografia na stronach 315-330.
Rozdział 1. Charakterystyka metody NSaCRO 1.1.Historia metody NSaCRO 1.2.Przykłady zastosowania metody NSaCRO 1.2.1.Przykłady zastosowania metody NSaCRO w badaniach nad oddziaływaniem komunikatów politycznych 1.2.2.Badania pokrewne dla metody NSaCRO i ich zastosowanie w analizach oddziaływania komunikatów politycznych 1.3.Techniki metody NSaCRO 1.4.Zalety i ograniczenia metody NSaCRO 1.5.Konwencje metodologiczne w badaniach NSaCRO 1.5.1.Konwencje metodologiczne w badaniach NSaCRO dotyczące pozyskiwania materiału empirycznego 1.5.2.Konwencje metodologiczne w badaniach NSaCRO dotyczące obróbki materiału empirycznego 1.6.Brak konwencji metodologicznych w badaniach NSaCRO 1.7.Teoretyczne tło badań NSaCRO Rozdział 2. Metodologiczna refleksja nad metodą NSaCRO 2.1.Trafność i rzetelność systemów metody NSaCRO oraz trafność zewnętrzna projektów badawczych realizowanych metodą NSaCRO 2.1.1.Analizy trafności systemów metody NSaCRO 2.1.2.Analizy rzetelności systemów metody NSaCRO 2.2.Rewizja sposobu myślenia o trafności i rzetelności systemów NSaCRO 2.2.1.Dyskusyjność implementacji na grunt metody NSaCRO koncepcji trafności kryterialnej 2.2.2.Dyskusyjność praktyki określania trafności teoretycznej poprzez porównywanie wyników dla grup wyznaczanych na podstawie wartość zmiennej, która w myśl teorii powinna łączyć się ze zmienną diagnozowaną badaniem NSaCRO 2.2.3. Dyskusyjność praktyki określania rzetelności systemów NSaCRO poprzez procedurę test-retest 2.2.4. Problem z praktyką określania rzetelności i trafności poprzez porównywanie wyników dla grup uznawanych za identyczne 2.3.Reaktywność, problem sposobu obsługi narzędzia pomiarowego i kwestia czasu reakcji w badaniach NSaCRO 2.3.1.Reaktywność badań NSaCRO - problem wpływu procedury badawczej na uzyskiwane rezultaty 2.3.2.Problem wpływu sposobu obsługi narzędzia pomiarowego na wyniki badania NSaCRO 2.3.3.Czas reakcji w badaniach NSaCRO 2.4.Poziom ogólności odczuć deklarowanych w badaniach NSaCRO Rozdział 3. Prezentacja wyników empirycznych badań własnych 3.1.Charakterystyka systemu KulMeter 3.2.Konceptualizacja i operacjonalizacja zmiennych opisujących odczucia uczestników badań NSaCRO - przeciętna odczuć, intensywność odczuć, skrajność odczuć, częstotliwość zmian odczuć oraz zakres zmienności 3.3.Szczegółowa tematyka empirycznych badań własnych poświęconych metodologicznym aspektom badań NSaCRO 3.4 Problem rejestracji odczuć na continuum bez określonych wszystkich pośrednich punktów skali 3.5.Rozumienie przez badanych wartości środkowej na dwubiegunowej skali z narzędzia pomiarowego, której nie wszystkie pozycje są opisane za pomocą etykiet słownych 3.6.Wyniki badania NSaCRO a liczbowy opis punktów na dwubiegunowej skali narzędzia pomiarowego 3.7.Wyniki badania NSaCRO a szerokość skali w narzędziu pomiarowym systemu NSaCRO 3.7.1. Szerokość skali a zbieżność wskazań ze zróżnicowaniem materiału bodźcowego 3.8.Nastawienie do uczestnictwa w badaniach naukowych a wyniki badania NSaCRO 3.9.Wcześniejsze uczestnictwo w badaniach NSaCRO a wyniki badania kolejnego 3.9.1. Doświadczenie w badaniach NSaCRO a zbieżność wskazań ze zróżnicowaniem materiału bodźcowego 3.10.Początek badania NSaCRO a jego wyniki 3.10.1. Moment badania NSaCRO a zbieżność wskazań ze zróżnicowaniem materiału bodźcowego 3.11.Wyniki badania NSaCRO a stosunek do nadawcy komunikatu lub obiektów, którym poświęcony jest komunikat 3.12.Opóźnienie czasu reakcji uczestników badań NSaCRO w świetle wyników empirycznych badań własnych 3.13.Szczegółowa tematyka empirycznych badań własnych poświęconych zagadnieniu oddziaływania audiowizualnej reklamy politycznej 3.14.Relacje między stosunkiem do określonych aktorów politycznych a odczuciami doświadczanymi przez badanych w trakcie emisji audiowizualnych reklam politycznych 3.15.Relacje między preferencjami wyborczymi a odczuciami doświadczanymi przez badanych w trakcie emisji audiowizualnych reklam politycznych 3.16.Relacje między deklarowanym poziomem zainteresowania polityką a odczuciami doświadczanymi przez badanych w trakcie emisji pozytywnej audiowizualnej reklamy politycznej 3.17.Obecność celebryty w audiowizualnej reklamie wyborczej w świetle wyników badań NSaCRO 3.18.Powtórna emisja politycznej reklamy lękowej i politycznej reklamy niebazującej na emocjach negatywnych a odczucia odbiorców obojętnych wobec sponsora reklamy w świetle wyników badań NSaCRO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146035 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności