Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Davies Peter
(3)
Opaliński Ireneusz
(3)
Pardey David
(3)
Rok wydania
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Marketing
(3)
Ekonomia
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : What is marketing?
Tyt. oryg. : Making sense of marketing. The complete open learning course.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85974, 85972, 102927, 85975, 85973 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85978, 85977, 85976 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Organising and planning for marketing success.
Tyt. oryg. : Making sense of marketing. The complete open learning course.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89370 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności