Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Davies Peter
(3)
Opaliński Ireneusz
(3)
Pardey David
(3)
Gawron Ewa
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Marketing
(4)
Ekonomia
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : What is marketing?
Tyt. oryg. : Making sense of marketing. The complete open learning course.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85974, 85972 L, 102927, 85975, 85973 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85978, 85977, 85976 L (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Organising and planning for marketing success.
Tyt. oryg. : Making sense of marketing. The complete open learning course.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89370 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : The Marketing Plan : (a Practitioner's Guide).
Bibliogr. s. 183.
Dla fachowców w dziedzinie sprzedaży i marketingu.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 22
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103923 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 843 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności