Sorting
Source
Library Catalogue
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Branch
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Author
Waliczek Ewa
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Marketing
(1)
Sprzedaż
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
No cover
Book
In basket
Zarządzanie sprzedażą / Ewa Waliczek. - Gdańk : Pan Wydawca, 2025. - 338, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 320-[339].
Czym jest produkt Strategia produktu Produkty żywnościowe (spożywcze) Zachowanie nabywcy na rynku produktów żywnościowych Konsumpcjonizm jako tło dla inicjowania nawyków żywnościowych przez przedsiębiorstwa Hedonizm współczesnych konsumentów Charakterystyka sprzedaży i zachowań nabywców Strategia sprzedaży Handel detaliczny Handel i jego istota. Uwarunkowania sytuacji przemysłu spożywczego na przykładzie pandemii COVID-19 Internet nowym centrum zakupów spożywczych Style podejmowania decyzji zakupowych Etapy procesu decyzyjnego Proces decyzyjny konsumenta Ryzyko w podejmowaniu decyzji nabywczych Fazy procesu zakupowego Zarządzanie marketingowe Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem Badanie efektywności marketingowej Analiza i wybór finalnych rynków działania Tworzenie perspektyw marketingowych w cyklu życia produktu Opracowywanie planów marketingowych Przygotowywanie i nadzorowanie działalności marketingowej Struktura organizacyjna przedsiębiorstw Zarządzanie komunikacją marketingową Zachowania konsumentów perspektywa behawioralna Emocje w procesie decyzyjnym nabywcy Współczesne formy promocyjne Zarządzanie sprzedażą Nowoczesne nurty zarządzania Funkcje zarządzania Funkcja planowanie Funkcja organizowanie Funkcja przewodzenie (motywowanie, kierowanie) Funkcja kontrolowanie Funkcja doskonalenie Rozpoczęcie działalności przedsiębiorstwa Funkcjonowanie kultur w organizacjach Kultura organizacyjna w przedsiębiorstwie Kultura organizacyjna a struktura i strategia firmy Zarządzanie oparte na kulturze organizacyjnej Wpływ kultury organizacyjnej na efekty pracy Konflikty a kultura współpracy Rodzaje i przyczyny konfliktów Klient w centrum uwagi Czym jest obsługa klienta? Na czym polega efektywna obsługa klientów? Co składa się na profesjonalną obsługę klienta? Jakie są potrzeby konsumentów? Kim jest konsument lojalny? Jak badać satysfakcję klienta?
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 5 @
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 156865 N (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności