152547
Brak okładki
Książka
W koszyku
Proces rozwoju produktu jako droga do zapewnienia konkurencyjności i sukcesu firmy Historyczna transformacja koncernu Ford Motor Company. 0powieśĆ o tym, jak Ford wdrożył odważną strategię, ktÓra pozwoliła mu wkroczyĆ na drogę ku doskonałości produktowej i procesowej Projektowanie właściwych produktów szybkie i precyzyjne tworzenie nowego produktu stabilność elastyczność. yin i yang szczupłego rozwoju produktów formowanie wydajnych zespołów i pracownikow przywództwo w procesie rozwoju produktu tworzenie l stosowanie wiedzy w ramach organizacji uczącej się projektowanie przyszłości dążenie do perfekcyjnych produktów projektowanie przyszłości poprzez połączenie strategii z wykonaniem. porównanie toyoty i tesli projektowanie przyszłości. transformacja procesu rozwoju produktu i proc
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 84
Status dostępności:
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149259 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Designing the future
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności