Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(19)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Artykuły
(12)
Książki
(7)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka WEiZ
(4)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Praca zbiorowa
(2)
Adamczyk Marek
(1)
Choquet Magdalena
(1)
Cieślik Jerzy
(1)
Dziopak Martyna
(1)
Freedman George
(1)
Giersz Zuzanna
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Góralczyk Grzegorz
(1)
Jankowska Malina
(1)
Leoński Wojciech
(1)
Marcieniec Berenika M
(1)
Nikk Karl
(1)
Nowakowska Aleksandra
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Pasek Krzysztof
(1)
Stabiński Łukasz
(1)
Tylżanowski Roman
(1)
Wesołowski Tomasz
(1)
Wydrzycki Marcin
(1)
Zaręba Paulina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(3)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Innowacje
(8)
Innowacje technologiczne
(7)
Parki technologiczne
(5)
Galerie handlowe
(3)
Beacony
(2)
Digital signage
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
INNOWACJE TECHNOLOGICZNE
(2)
Inkubatory przedsiębiorczości
(2)
Kredyt technologiczny
(2)
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
(2)
Trendy marketingowe
(2)
Agencje rozwoju regionalnego
(1)
Analiza danych
(1)
Anioły biznesu
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Audyt technologiczny
(1)
Automatyzacja dystrybucji
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Branża odzieżowa
(1)
Centra handlowe
(1)
Cyfryzacja
(1)
Dofinansowanie
(1)
Dotacje unijne
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Elektromagnetyzm
(1)
Employer branding
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gry online
(1)
Instytucje otoczenia biznesu
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Intralogistyka
(1)
Izby gospodarcze
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kompletacja w magazynie
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencyjność
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Medycyna
(1)
Metoda DBI
(1)
Narzędzia promocji
(1)
Ogłoszenia rekrutacyjne
(1)
Optymalizacja procesów magazynowych
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Ośrodki innowacji i przedsiębiorczości
(1)
Platformy komunikacyjne
(1)
Polityka regionalna
(1)
Postęp technologiczny
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Promocja w miejscu sprzedaży
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Strategia konkurencji
(1)
Strategia logistyczna
(1)
Strategie technologiczne
(1)
Strony www
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Technologie informatyczne
(1)
Transport wewnętrzny
(1)
Venture capital
(1)
Wizytówka firmy
(1)
Workflow
(1)
Wsparcie technologiczne
(1)
Zadowolenie klienta
(1)
Zarządzanie magazynem
(1)
Zarządzanie procesowe
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(8)
Unia Europejska
(3)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
22 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Przedsiębiorczość to jedno z najstarszych pojęć nauk o zarządzaniu. Nierozerwalnie łączy się ze sprawnym i skutecznym działaniem przedsiębiorców i ich zachowania¬mi. Współcześnie – w dobie realiów społecznej odpowiedzialności biznesu – przedsiębiorczość nabiera swoistych cech. Autorzy niniejszego opracowania postanowili powrócić do korzeni przedsiębiorczości, spojrzeć na nią z perspektywy współczesnych paradygmatów, odnaleźć w niej szczególny paradoks racjonalności menedżera i przedsiębiorczości menedżera właściciela. Dodatkowo, w wielu artykułach, poruszono wątek zachowań menedżera i przedsiębiorcy we wspomnianych realiach społecznej odpowiedzialności biznesu. Badania omówione w zamieszczonych w tym zeszycie opracowaniach wskazują na to, że u podstaw współczesnej przedsiębiorczości leży chęć pokonywania konkurencji oraz coraz lepszego zaspokajania potrzeb klientów dzięki: • rozwojowi aktywności innowacyjnej, • skłonności do podejmowania ryzyka i wykorzystywania okazji, • umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmiennych warunków otoczenia, ale i kreowaniu w otoczeniu zmian, które będą korzystne dla przedsiębiorstwa. Nowoczesna przedsiębiorczość to różne aspekty działań przedsiębiorczych. Autorzy zwrócili szczególną uwagę na takie jej wymiary, jak: • integracja przedsiębiorczości i zarządzana strategicznego, • przedsiębiorczość w aspekcie krajowym i międzynarodowym, • przedsiębiorczość organizacji niekomercyjnych, • przedsiębiorczość technologiczna, • przedsiębiorczość intelektualna, • przedsiębiorczość a społeczna odpowiedzialność biznesu, • strategie przedsiębiorczego CSR Artykuły zebrane w niniejszym zbiorze są efektem nie tylko analiz empirycznych, ale też badań o charakterze dedukcji, bazujących na solidnej kwerendzie literatury przedmiotu. Zachęcamy do ich lektury. Jerzy Niemczyk, Katarzyna Olejczyk-Kita
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Przedsiębiorczość to jedno z najstarszych pojęć nauk o zarządzaniu. Nierozerwalnie łączy się ze sprawnym i skutecznym działaniem przedsiębiorców i ich zachowania¬mi. Współcześnie – w dobie realiów społecznej odpowiedzialności biznesu – przed-siębiorczość nabiera swoistych cech. Autorzy niniejszego opracowania postanowili powrócić do korzeni przedsiębior¬czości, spojrzeć na nią z perspektywy współczesnych paradygmatów, odnaleźć w niej szczególny paradoks racjonalności menedżera i przedsiębiorczości menedżera¬-właściciela. Dodatkowo, w wielu artykułach, poruszono wątek zachowań menedżera i przedsiębiorcy we wspomnianych realiach społecznej odpowiedzialności biznesu. Badania omówione w zamieszczonych w tym zeszycie opracowaniach wskazują na to, że u podstaw współczesnej przedsiębiorczości leży chęć pokonywania konku¬rencji oraz coraz lepszego zaspokajania potrzeb klientów dzięki: • rozwojowi aktywności innowacyjnej, • skłonności do podejmowania ryzyka i wykorzystywania okazji, • umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmiennych warunków otoczenia, ale i kreowaniu w otoczeniu zmian, które będą korzystne dla przedsiębiorstwa. Nowoczesna przedsiębiorczość to różne aspekty działań przedsiębiorczych. Au¬torzy zwrócili szczególną uwagę na takie jej wymiary, jak: • integracja przedsiębiorczości i zarządzana strategicznego, • przedsiębiorczość w aspekcie krajowym i międzynarodowym, • przedsiębiorczość organizacji niekomercyjnych, • przedsiębiorczość technologiczna, • przedsiębiorczość intelektualna, • przedsiębiorczość a społeczna odpowiedzialność biznesu, • strategie przedsiębiorczego CSR Artykuły zebrane w niniejszym zbiorze są efektem nie tylko analiz empirycznych, ale też badań o charakterze dedukcji, bazujących na solidnej kwerendzie literatury przedmiotu. Zachęcamy do ich lektury. Jerzy Niemczyk, Katarzyna Olejczyk-Kita
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Kwartalnik naukowy "Studia Regionalne i Lokalne" wydawany jest od 2000 r. W krótkim czasie pismo zdążyło zająć ważne miejsce na naukowym rynku wydawniczym. Wypełnia on istotną lukę - mieści się bowiem między klasycznymi periodykami naukowymi, a pismami poświęconymi głównie zagadnieniom praktycznym. Profil kwartalnika odnosi się do szeroko rozumianych przestrzennych uwarunkowań rozwoju kraju, układów regionalnych i lokalnych, rozwoju miast i metropolii, które to zagadnienia są ujmowane w szerokiej perspektywie międzynarodowej. W periodyku publikują socjologowie, ekonomiści, geografowie, ale także pracownicy państwowej i samorządowej administracji. Obok tekstów krajowych publikowane są także artykuły zagranicznych autorów, opisy przykładów rozwoju regionalnego i lokalnego z zagranicy, omówienia książek ukazujących się w światowych wydawnictwach oraz informacje o międzynarodowych konferencjach i imprezach naukowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności