Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(680)
IBUK Libra
(99)
Forma i typ
Artykuły
(365)
Książki
(251)
E-booki
(99)
Publikacje fachowe
(56)
Czasopisma
(38)
Filmy i seriale
(24)
Proza
(21)
Publikacje naukowe
(20)
Poradniki i przewodniki
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(175)
dostępne
(165)
nieokreślona
(28)
wypożyczone
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(179)
Biblioteka WB
(29)
Biblioteka Międzywydziałowa
(52)
Biblioteka WEiZ
(23)
Biblioteka WWFiF
(69)
Magazyn
(7)
Biblioteka WEAiI
(22)
Autor
Praca zbiorowa
(68)
Wiatr Julian
(15)
Głombiowski Michał
(10)
Nowakowska Magdalena
(10)
Orzechowski Marcin
(9)
Kotarbiński Jacek
(8)
Majchrzycki Marian
(8)
Puzyńska Katarzyna (1985- )
(8)
Puzyńska Katarzyna (1985- ). Lipowo (pol.)
(7)
Sala Paweł
(7)
Krupa Piotr
(6)
Fiodorow Andrzej
(5)
Goleman Daniel (1946- )
(5)
Jankowski Andrzej
(5)
Kozielski Robert
(5)
Prószyński Jakub
(5)
Siejak Michał
(5)
Dylewski Adam (1972- )
(4)
Jabłoński Artur
(4)
Kobus Krzysztof
(4)
Lenartowicz Radosław
(4)
Olej-Kobus Anna
(4)
Rokiel Maciej
(4)
Rosak-Szyrocka Joanna
(4)
Sieńkowska Ewa
(4)
Turska Renata
(4)
Tuz Adam
(4)
Żabicki Damian
(4)
Bublanová Alžběta
(3)
Błażewicz Grzegorz
(3)
Czekański Marek
(3)
Godek Piotr (1966- )
(3)
Greber Tomasz
(3)
Izmałkowa Julia
(3)
Jankowski Jacek
(3)
Kaiser Krzysztof
(3)
King Stephen (1947- )
(3)
Kraus Maciej
(3)
Olszyński Michał
(3)
Ossowski Maciej
(3)
Szpak Dariusz
(3)
Tkaczyk Paweł
(3)
Turaj Hubert
(3)
Wilusz Tomasz
(3)
Wnuk-Pel Tomasz
(3)
Ziółkiewicz Marek
(3)
Ząbek Janusz
(3)
Ślipko Szymon
(3)
Adamik Anna Iwona
(2)
Attenborough David (1926- )
(2)
Berg Frans van den (1952- )
(2)
Bieniok Bogumił (1968- )
(2)
Bigo Dorota
(2)
Binczewski Bartosz
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Brzozowska Monika
(2)
Byszewski Grzegorz
(2)
Chojnacki Wojciech
(2)
Cichoń Seweryn
(2)
Danielak Maciej
(2)
Deszczka Dariusz
(2)
Dyrek Sylwia
(2)
Dziedzic Karol
(2)
Figlewska Joanna
(2)
Filipek Jarosław
(2)
Franczak Anna
(2)
Glapińska-Goj Joanna
(2)
Godek-Biniasz Anna
(2)
Godeki Piotr
(2)
Goławski Jarosław
(2)
Grabiwoda Barbara
(2)
Janik-Płocińska Barbara
(2)
Jankowski Andrzej (anglista)
(2)
Jaroszyński Paweł
(2)
Jendza Dorota
(2)
Jończy Romuald (1973- )
(2)
Karnas Leszek
(2)
Kilen Norbert
(2)
Kitlińska Ewelina
(2)
Kleszcz Ewa (tłumacz)
(2)
Kotowicz Bartosz
(2)
Kołodko Grzegorz W. (1949- )
(2)
Kroenke Maciej
(2)
Król Lech C
(2)
Kucza Natalia
(2)
Kwiecień Justyna
(2)
Kłodawski Filip
(2)
Lipiec Paweł
(2)
Malak Roksana
(2)
Malik Krzysztof (1964- )
(2)
Miotk Anna
(2)
Misiurek Bartosz
(2)
Mróz Rafał
(2)
Mętlewicz Michał
(2)
Nawara Ewelina
(2)
Nieciecka Małgorzata
(2)
Nowakowski Piotr Tomasz
(2)
Osuch Dominik
(2)
Osóbka Grzegorz
(2)
Pasek Jarosław (fizjoterapia)
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(82)
2010 - 2019
(584)
2000 - 2009
(94)
1990 - 1999
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(135)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(772)
Stany Zjednoczone
(3)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(768)
angielski
(7)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Fizjoterapeuci
(27)
Szkoły wyższe
(9)
Menedżerowie
(7)
Ortopedzi
(5)
Inżynierowie budownictwa
(2)
2001
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Inżynierowie środowiska
(1)
Księgowi
(1)
Mechanicy urządzeń klimatyzacyjnych
(1)
Monterzy instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
(1)
Nauczyciele
(1)
Neurolodzy
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Projektanci sieci elektroenergetycznej
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. kontrolingu
(1)
Specjaliści ds. rachunkowości zarządczej
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Technikum
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Film polski
(18)
Literatura amerykańska
(10)
Literatura polska
(6)
Literatura angielska
(3)
Literatura chińska
(1)
Literatura japońska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Literatura singapurska
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(90)
Marketing internetowy
(69)
Strategia marketingowa
(54)
Strategia marki
(44)
Media społecznościowe
(38)
Zarządzanie jakością
(29)
Marka
(28)
Komunikacja z klientem
(26)
Relacje z klientami
(26)
Mailing
(25)
Serwisy społecznościowe
(25)
Technologie mobilne
(25)
System zarządzania jakością
(23)
Fizjoterapia
(21)
Marketing mobilny
(20)
Programy lojalnościowe
(17)
Public relations
(15)
Branding
(14)
Content marketing
(14)
Grywalizacja
(14)
Reklama
(14)
E-commerce
(13)
Lojalność klientów
(13)
Optymalizacja treści internetowych
(13)
Reklama internetowa
(13)
Zachowania konsumenckie
(13)
Instalacje elektryczne
(12)
Jakość usług
(12)
Pomiar działań marketingowych
(12)
Pozycjonowanie stron www
(12)
Doskonalenie jakości
(11)
Gry w marketingu
(11)
Handel elektroniczny
(11)
Marketing angażujący
(11)
Wizerunek firmy
(11)
Akcje marketingowe
(10)
Blogi
(10)
Blogowanie
(10)
Budowanie zaangażowania
(10)
Budownictwo
(10)
Direct mail
(10)
Normalizacja
(10)
Strategia sprzedaży
(10)
Insight
(9)
Kampanie reklamowe
(9)
Marketing szeptany
(9)
Potrzeby klientów
(9)
SEO
(9)
Wartość marki
(9)
Wyszukiwarki internetowe
(9)
Aplikacje mobilne
(8)
Business to Business
(8)
Elektrotechnika
(8)
Facebook
(8)
Regulacje prawne
(8)
Reklama w wyszukiwarkach
(8)
Rekomendacje w marketingu
(8)
Sprzedaż online
(8)
Trendy marketingowe
(8)
Zarządzanie marketingowe
(8)
B2B w social mediach
(7)
Budowanie lojalności
(7)
Kampanie mailingowe
(7)
Kobieta
(7)
Marketing bezpośredni
(7)
Marketing narracyjny
(7)
Nowe technologie
(7)
Obsługa klienta
(7)
Promocja w social mediach
(7)
Satysfakcja klienta
(7)
Strategia PR
(7)
Sytuacja kryzysowa
(7)
Wartość dodana
(7)
Wartość rynkowa marki
(7)
Wizerunek marki
(7)
Wskaźnik ROI
(7)
Współpraca z blogerami
(7)
Zarządzanie
(7)
BHP
(6)
Chłodnictwo
(6)
Działania antykryzysowe
(6)
Formy reklamy
(6)
Kampania mailingowa
(6)
Klimatyzacja
(6)
Kobiety w marketingu
(6)
Metody zarządzania
(6)
Newslettery reklamowe
(6)
Podejmowanie decyzji
(6)
Promocja sprzedaży
(6)
Przedsiębiorstwa
(6)
Sklepy internetowe
(6)
Teksty dla internetu
(6)
Zarządzanie produkcją
(6)
Ambasador marki
(5)
Budownictwo jednorodzinne
(5)
Budownictwo użyteczności publicznej
(5)
Fotowoltaika
(5)
Inteligencja emocjonalna
(5)
Komunikacja biznesowa
(5)
Kreowanie wizerunku
(5)
Temat: dzieło
Interstellar (film)
(1)
Temat: czas
2001-
(28)
1901-2000
(13)
1945-1989
(6)
1801-1900
(5)
1989-2000
(4)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
2001-0
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
401-
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(4)
Japonia
(3)
Bieszczady (góry)
(2)
Chiny
(2)
Europa
(2)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Appalachy
(1)
Australia
(1)
Będkowska, Dolina (Polska ; region)
(1)
Czechy
(1)
Etururia (Włochy ; region)
(1)
Francja
(1)
Gujana
(1)
Hiszpania
(1)
Indie
(1)
Indonezja
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kanada
(1)
Kielce (Polska ; region)
(1)
Kraków (Polska ; region)
(1)
Kresy wschodnie Rzeczypospolitej
(1)
Kuba
(1)
Londyn (Anglia)
(1)
Madagaskar
(1)
Mazury (Polska ; region)
(1)
Oklahoma (Stany Zjednoczone)
(1)
Opole (woj. opolskie ; okolice)
(1)
Papua-Nowa Gwinea
(1)
Paragwaj
(1)
Portugalia
(1)
Praga (Czechy)
(1)
Rzeszów (Polska ; region)
(1)
Rzym
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stany Zjednoczone (część wschodnia)
(1)
Teksas (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Warmia (Polska ; region)
(1)
Wielkopolska
(1)
Śląsk (Polska ; region)
(1)
Śląsk, Dolny (Polska ; region)
(1)
Gatunek
Poradniki
(27)
Film edukacyjny
(24)
Opracowanie
(22)
Podręcznik
(16)
Powieść
(13)
Praca zbiorowa
(10)
Czasopismo fachowe
(9)
Poradnik
(9)
Kryminał
(8)
Przewodnik turystyczny
(8)
Powieść polska
(6)
Albumy
(5)
Czasopismo polskie
(5)
Monografia
(4)
Podręczniki
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Biografia
(3)
Czasopisma fachowe polskie
(3)
Dane statystyczne
(3)
Horror
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(3)
Powieść amerykańska
(3)
Powieść obyczajowa
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Relacja z podróży
(3)
Fotografie polskie
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Raport z badań
(2)
Science fiction
(2)
Słowniki polskie
(2)
Thriller
(2)
Wytyczne
(2)
Antologia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(1)
Czasopismo komputerowe
(1)
Czasopismo motoryzacyjne
(1)
Fantasy
(1)
Gazety polskie
(1)
Informator
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadanie amerykańskie
(1)
Pamiętniki australijskie
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Powieść rosyjska
(1)
Publicystyka
(1)
Rejestracja filmowa
(1)
Romans historyczny
(1)
Saga rodzinna
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Słowniki ortograficzne
(1)
Wytyczne postępowania klinicznego [Typ publikacji]
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(37)
Inżynieria i technika
(22)
Zarządzanie i marketing
(14)
Edukacja i pedagogika
(12)
Architektura i budownictwo
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Historia
(8)
Podróże i turystyka
(7)
Psychologia
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Fizyka i astronomia
(4)
Transport i logistyka
(4)
Kulinaria
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Nauka i badania
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Biologia
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Religia i duchowość
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(365)
779 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str. W tym numerze m.in.: ● Nowe Warunki Techniczne 2021; ● Energooszczędne ogrzewanie ● Jak się chronić przed powodzią?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str. W tym numerze m.in.: ● Przyczyny uszkodzeń tarasów i balkonów ● Modny trend – Płaskie Pokrycia dachowe ● Podłoża pod okładziny ceramiczne
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy obecnie sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 68-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy obecnie sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 68-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str. W tym numerze m.in.: - Jak skutecznie walczyć ze smogiem? - Uwaga na czad! - Garaż czy wiata? - 111 produktów i nowości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str. W tym numerze m.in.: ● Jak skorzystać z ulgi termomodernizacyjnej, ● Dlaczego warto ocieplić dom, ● Zadbaj o czyste powietrze i zdrowy dom.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str. W tym numerze m.in.: ● Domowa elektrownia, ● Czym ocieplić dom? ● Czy budynki mogą być przyczyną chorób dzieci?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str. W tym numerze m.in.: ● Nowoczesne, czyli ekologiczne, energooszczędne i zdrowe...ogrzewanie domów; ● W jakim domu chciałbyś mieszkać? ● Tarasy wentylowane
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną,inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str. W tym numerze m.in.: ● Z czego zbudować ściany działowe; ● Kotły gazowe– trendy rynkowe; ● Dachy przyszłości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str. W numerze m.in.: ● Jak zoptymalizować koszty ogrzewania? ● Jak budować oszczędnie? ● Jak naprawić balkon i taras?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze: Modernizacja starego budownictwa - Termomodernizacja, - Hydroizolacje, - Akustyka, - Ochrona ppoż. Modernizacja starego budownictwa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
„Poradnik dla zarządców nieruchomości, spółdzielni, wspólnot mieszkaniowych, deweloperów i gmin” jest już drugą elektroniczną publikacją z serii poradnikowej portalu Administrator24.info. Celem kolejnej części e-booka jest zaprezentowanie Państwu zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami, inwestycji i eksploatacji budynku w interaktywny i przyjazny sposób. W niniejszym wydaniu zajmujemy się m.in. gospodarowaniem odpadami, w tym zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym na osiedlu w kontekście zmian, jakie niesie ze sobą nowa ustawa śmieciowa, która wejdzie w życie już za 3 miesiące, od 01.07.2013 r. Doradzamy ponadto, jak wykorzystać nowe technologie informatyczne, wspomagające zarządzanie nieruchomościami.Nie zabraknie tu również tekstów podpowiadających, jak wyeliminować problem braku balkonów w budynkach z wielkiej płyty oraz jak dostosować budynek do potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych – czyli jak zadbać o bezpieczeństwo i wygodę użytkowników platform dźwigowych. Poruszamy także temat związany z rozliczaniem i opomiarowaniem mediów w budynkach wielorodzinnych, zwłaszcza w kontekście zamieszania związanego z dowolnością wyboru przepisów ECC i wytycznymi nowej dyrektywy wodomierzowej MID. Ponadto, w poradniku swoje miejsce znalazło także szukanie oszczędności poprzez dodatkowe docieplenie ścian oraz modernizację i konserwację instalacji co i cwu, poprzez wymianę głowic i zaworów termostatycznych. Zarządcy nieruchomości często zmagają się z wilgocią w budynkach. Podpowiadamy zatem co zrobić, aby skutecznie się jej pozbyć i osuszyć mury raz a dobrze. Nie zapomniano w niniejszej publikacji o problemie siermiężnych klatek schodowych, z lamperiami od dziesięcioleci niezmiennie malowanymi na szaro-bure kolory. Wspólnie zastanawiamy się, czy da się tę lamperię oswoić i sprawić, by klatki schodowe nabrały nowego i estetycznego wyglądu. Estetyka budynku dotyczy nie tylko jego wnętrza. To także funkcjonalne, estetyczne i bezpieczne otoczenie – zwłaszcza tereny rekreacyjne i place zabaw przeznaczone dla najmłodszych. Podpowiadamy zatem jak bezpiecznie i optymalnie wyposażyć te tereny. Zapraszamy do współtworzenia kolejnych edycji e-book’a. Czekamy na Państwa e-maile z pytaniami, propozycjami tematów oraz z przykładami problemów z jakimi spotykają się Państwo w codziennej pracy zarządcy.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Podstawą bezproblemowej, długoletniej eksploatacji budynków i budowli jest odpowiednie rozwiązanie konstrukcyjne części zagłębionych w gruncie. Doświadczenie pokazuje bowiem, że znaczącą liczbę problemów związanych z eksploatacją stanowią te powodowane przez wilgoć. Aby izolacja wodochronna była skuteczna, musi być poprawnie zaprojektowana i wykonana, a także chroniona przed uszkodzeniem w trakcie eksploatacji obiektu. Etap eksploatacji zaczyna się już od momentu wykonania hydroizolacji, dokładnie od momentu zabezpieczenia powłoki wodochronnej. To, czy pozostałe prace budowlane, i jakie, jeszcze trwają, jest bez znaczenia. Podczas projektowania i wykonawstwa izolacji popełniane są liczne błędy, powodujące uszkodzenia, a w konsekwencji przecieki. Do typowych można zaliczyć: błędy projektowe – zastosowanie materiałów nieadekwatnych do stopnia obciążenia wilgocią, nieodpornych na występujące w gruncie agresywne media, niekompatybilnych ze sobą, błędną technologię uszczelnienia trudnych i krytycznych miejsc (dylatacji, przejść rurowych) lub brak takiej technologii; błędy wykonawcze – nieprzemyślaną zamianę poprawnie dobranych w projekcie materiałów wodochronnych, która uniemożliwia późniejsze połączenie ze sobą powłok wodochronnych, poprawne wykonanie detali, a w skrajnych wypadkach poprawne wykonanie hydroizolacji; lekceważenie warunków aplikacji (np. dotyczących sezonowania podłoża, wilgotności, temperatury, grubości warstw, zalecanych przerw technologicznych itp.), brak ochrony hydroizolacji podczas dalszych prac oraz w trakcie eksploatacji. Nie można przyjmować za pewnik, że skoro sam materiał jest szczelny, to nadaje się w konkretnym przypadku do wykonania szczelnej hydroizolacji. Podstawowym kryterium wyboru izolacji powinna być możliwość zastosowania w danym obiekcie, w konkretnym rozwiązaniu konstrukcyjnym i przy danych warunkach wodnych. Konieczne jest również użycie materiałów o odpowiedniej odporności na ewentualne agresywne związki znajdujące się w gruncie. Nie bez znaczenia przy doborze izolacji jest także łatwość aplikacji materiału, odporność na ewentualne błędy popełnione przy nakładaniu oraz możliwość bezproblemowego uszczelnienia tzw. trudnych i krytycznych miejsc, np. przejścia rur instalacyjnych, dylatacje itp. Użycie do wykonania hydroizolacji przypadkowych materiałów jest niedopuszczalne. Zastosowane materiały muszą być ze sobą kompatybilne, co w praktyce przekłada się na możliwość wykonania szczelnych połączeń. Przy doborze izolacji wodochronnej bardzo często popełnianym błędem jest wybór materiału najtańszego. Tymczasem koszt wykonania hydroizolacji to nie tylko koszt samego materiału (często utożsamianego z ceną za kilogram, litr czy metr kwadratowy). Jest to także koszt robocizny i czynności przygotowawczych (wyrównania podłoża, tynkowania, gruntowania). Należy również pamiętać, że w dokumentacji technicznej powinny być podane szczegółowe rysunki detali. Projekt wykonawczy, w przeciwieństwie do budowlanego, nie może być ograniczony do opisu typu: „Dylatację uszczelnić według technologii firmy…” lub w ogóle nie zawierać uszczegółowienia – świadczy to albo o braku wiedzy projektanta, albo o jego lekceważącym podejściu do problemu. W takiej sytuacji to projektant jest odpowiedzialny za późniejsze przecieki, chociaż najczęściej wini się producenta materiałów budowlanych lub/i wykonawcę.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Bohater prawdziwej akcji - „Moje życie, moje wojny” Alberta Sługockiego O życiu takich ludzi mówi się, iż stanowi ono materiał na film. W tym wypadku można mówić o kilku gatunkach: wojennym, akcji, szpiegowskim. Awanturnicze życie Alberta Sługockiego wypełniała, bowiem, walka, niekiedy tułaczka, innym razem świadome podróże oraz miłość do ojczyzny – zawsze z wielkimi wydarzeniami w tle. Swoje losy autor zdecydował się opowiedzieć w książce „Moje życie, moje wojny”, która - opatrzona wstępem Michała Fajbusiewicza, ukazała się nakładem wydawnictwa Grupa Medium, w ramach nowej serii „Szerokie Horyzonty”.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Kreta od pierwszych dni hitlerowskiej okupacji spływała krwią mieszkańców. Na tak strategicznej wyspie Führer nie mógł pozwolić sobie na nieporządek. O nazistowski Ordnung dbał „Rzeźnik z Krety”, gen. Friedrich-Wilhelm Müller. Nic więc dziwnego, że to właśnie on, a w wyniku zmiany planów – jego następca, gen. Heinrich Kreipe, stał się celem akcji porwania, zorganizowanej przez agentów SOE i grecki ruch oporu. O pełnej napięcia nocy 26 kwietnia 1944, a także przygotowaniach do niej i jej następstwach, opowiada Rick Stroud w książce „Porwanie na Krecie”, wydanej przez Grupę MEDIUM w ramach serii „Szerokie Horyzonty”. Rick Stroud, posiadający doświadczenie nie tylko pisarza, ale i reżysera telewizyjnego, w pracy nad książką połączył kunszt literacki i umiejętność filmowego spojrzenia oraz dynamicznego, obrazowego opowiadania historii. W efekcie, warstwa merytoryczna otrzymała atrakcyjną formę, przenoszącą czytelnika w trakcie lektury w realia opisywanych wydarzeń – akcji porwania nazistowskiego generała, odpowiedzialnego za krwawe represje wobec mieszkańców Krety. Na kolejnych stronach książki autor odsłania kulisy operacji, przygotowania i następstwa. Jej celem był gen. Friedrich-Wilhelm Müller, zwany „Rzeźnikiem z Krety”, zaś realizatorami – dwaj agenci SOE – major Patrick Leigh Fermor i kapitan William Stanley Moss, blisko współpracujący z niezłomnym, mimo brutalności Niemców, greckim ruchem oporu. Mechanizm był prosty: desant spadochroniarzy, porwanie Müllera z kwatery, przewiezienie na wybrzeże i ucieczka łodzią do Aleksandrii. W międzyczasie jednak „Rzeźnika” zastąpił inny dowódca, gen. Heinrich Kreipe. Plany SOE i greckich partyzantów, zwanych „Andartes”, nie uległy jednak zmianie. 26 kwietnia 1944 roku ich oddział ruszył do akcji. Rick Stroud, opisując kompleksowo operację porwania generała, między wierszami odmalowuje brutalne wojenne realia i doskonale portretuje współpracujących ze sobą Brytyjczyków i Greków. Dzięki umiejętnej narracji i językowi, czytelnik „Porwania na Krecie” będzie świadkiem ich niezwykłej odwagi, znajdzie dowody braterstwa broni i poczucia odpowiedzialności nie tylko za powodzenie misji, ale i każdy kolejny dzień wojny i życie ludności cywilnej. Najnowsza propozycja „Szerokich Horyzontów” zainteresuje wszystkich, którzy jako dzieci czy nastolatki przeżywali przygody bohaterów filmów Działa Navarony i Ucieczka na Atenę i rozwijając historyczną pasję z ogromnym zainteresowaniem śledzili przebieg operacji odbicia Mussoliniego ze szczytu Gran Sasso przez niemieckich spadochroniarzy. „Porwanie na Krecie” z pewnością „poszerzy horyzonty” wiedzy wszystkich entuzjastów historii II wojny światowej, skrzętnie studiujących kulisy wydarzeń, które rozgrywały się w tle ściągających najwięcej uwagi „kamieni milowych” konfliktu. Tytułowe porwanie na Krecie było takim właśnie wydarzeniem, nie mniej ważnym, bo zbliżającym wojenną tragedię do szybszego zakończenia. Porwanie na Krecie. Prawdziwa historia uprowadzenia niemieckiego generała
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności